17 вересня почали діяти нові правила використання ПРРО та РРО (реєстраторів розрахункових операцій), затверджені Міністерством фінансів. AIN.Business коротко розповідає, що змінилося.
- Можна буде швидше ввести РРО в експлуатацію – менше, аніж за 3 робочі дні, відколи особа зарезервувала фіскальний номер реєстратора в податковій. Раніше ця процедура займала 3 доби. Зарезервований за ПРРО фіскальний номер формують як унікальний набір літер і цифр, розділених крапками.
- Під час реєстрації ПРРО кожному суб’єкту господарювання додатково присвоюватимуть локальний номер ПРРО.
- Змінилися вимоги до статусу пристрою для програмного РРО. Відтепер ПРРО можна встановлювати та використовувати лише на власному пристрої суб’єкта господарювання, на якого зареєстрований ПРРО.
- Щоб провести розрахунки через пристрій ПРРО, треба перед тим внести сертифікати електронних підписів і печаток до реєстру ПРРО.
- Відтепер не можна використовувати ПРРО в оптовій та роздрібній торгівлі пальним.
Обов’язкові РРО для всіх пропонують скасувати, але є умови. AIN.Business розповідав, які.