Дослідницька компанія Gradus Research опитала українців, як вони планують шопитися на Чорну п’ятницю. Ось що з’ясували:

  • Цьогоріч робити покупки планує 30% опитаних – трохи менше, аніж у минулому році. Тоді на шопінг збиралося 35%.
  • А втім, ставлення до Чорної п’ятниці як до своєрідного маркетингового ходу поліпшилося. Минулого року тільки кожен п’ятий українець вважав, що ціни справді знижуються. Сьогодні таких уже 35%.

Що купувати

У пріоритеті – одяг і взуття. Про нього дбає 45% опитаних. Далі – техніка. Зазвичай, це одна з найзатребуваніших покупок на Чорну п’ятницю, але цьогоріч вона здала позиції – 38% порівняно з 48% минулого року. 

«Найімовірніше, за останні півтора року локдауну люди купили все необхідне, зокрема, для дистанційної роботи: телефони, планшети, навушники, – говорить керівниця Gradus Research Євгенія Близнюк. – А ось з одягом ситуація інша: з’явилася можливість виходити у світ, відкрилися заклади, багато компаній вийшли працювати в офіси знову».

Що цікаво, зросла кількість охочих придбати книги та канцелярію. Минулого року таких було 6%, а в 2021 – 11%.

Де шопитися

  • 67% опитаних робитимуть покупки онлайн, а решта 39% йтимуть до офлайнових магазинів.
  • Серед усіх онлайн-магазинів опитані найбільше довіряють українським – 80%. На другому місці китайські сайти – 44%. Далі – Європа (20%) та США (14%).

А ви знали, що люди запам’ятовують онлайн-рекламу гірше за друковану? AIN.Business розповідав деталі.