Мінцифри запускає пілотну програму маркетингової підтримки для малого й середнього бізнесу в Україні. AIN.Business розповідає деталі.
Що за проєкт
Підприємцям, які пройдуть відбір, допоможуть:
- створити маркетингову стратегію, що міститиме аналіз ринку й конкурентів, план розвитку компетенцій, метрики та інструменти для онлайн-продажів тощо;
- провести брендинг;
- розробити вебсайт, оптимізувати соцмережі;
- підготувати текстовий і візуальний контент;
- отримати промобюджет і запустити промокампанію.
Хто може взяти участь
Українські підприємства, офіційно зареєстровані як ФОП або юрособа. Є кілька вимог:
- бізнес працює на території України (при цьому може вести діяльність і за кордоном);
- підприємство функціонує мінімум з початку 2019 року;
- це прибутковий бізнес, який може показати фінзвітність та інформацію про продані цьогоріч товари/послуги;
- компанія готова надати відгук про ефективність програми через три місяці опісля.
Загалом програма розрахована на малі та середні підприємства, які вийшли в «нуль» завдяки бізнес-моделі, але застрягли на «плато» через відсутність чіткої стратегії, обмежене використання цифрових каналів продажів, проблеми з брендом та позиціонуванням, нестачу людей і фінансів для цифрової трансформації.
У розробці стратегій допомагатимуть маркетингові агенції, яких теж оберуть як партнерів через відкритий конкурс.
Як узяти участь
- Заповнити форму реєстрації.
- Коротко описати своє бачення розвитку онлайн-продажів і вказати, чого не вистачає для запуску власними силами.
- Надати підтверджувальні документи щодо відповідності умовам програми після відбору.
Безробітним в Україні видаватимуть до 100 000 грн на відкриття власної справи. AIN.Business розповідав деталі.