Мінцифри запускає пілотну програму маркетингової підтримки для малого й середнього бізнесу в Україні. AIN.Business розповідає деталі.

Що за проєкт

Підприємцям, які пройдуть відбір, допоможуть:

  • створити маркетингову стратегію, що міститиме аналіз ринку й конкурентів, план розвитку компетенцій, метрики та інструменти для онлайн-продажів тощо;
  • провести брендинг;
  • розробити вебсайт, оптимізувати соцмережі;
  • підготувати текстовий і візуальний контент;
  • отримати промобюджет і запустити промокампанію.

Хто може взяти участь

Українські підприємства, офіційно зареєстровані як ФОП або юрособа. Є кілька вимог:

  • бізнес працює на території України (при цьому може вести діяльність і за кордоном);
  • підприємство функціонує мінімум з початку 2019 року;
  • це прибутковий бізнес, який може показати фінзвітність та інформацію про продані цьогоріч товари/послуги;
  • компанія готова надати відгук про ефективність програми через три місяці опісля.

Загалом програма розрахована на малі та середні підприємства, які вийшли в «нуль» завдяки бізнес-моделі, але застрягли на «плато» через відсутність чіткої стратегії, обмежене використання цифрових каналів продажів, проблеми з брендом та позиціонуванням, нестачу людей і фінансів для цифрової трансформації.

Фото: Мінцифри

У розробці стратегій допомагатимуть маркетингові агенції, яких теж оберуть як партнерів через відкритий конкурс.

Як узяти участь

  • Заповнити форму реєстрації.
  • Коротко описати своє бачення розвитку онлайн-продажів і вказати, чого не вистачає для запуску власними силами.
  • Надати підтверджувальні документи щодо відповідності умовам програми після відбору.

Безробітним в Україні видаватимуть до 100 000 грн на відкриття власної справи. AIN.Business розповідав деталі.