Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.

GetOrder.Biz — онлайн-хаб, який інтегрує агрегаторів доставки їжі Glovo, Bolt Food, Rocket з POS-системами ресторанів (IIKO, R-keeper, Poster, Servio, Fast Operator).

Засновники та команда стартапу

Засновник стартапу — Сергій Чайка. В нашій команді 2 людини, я (Сергій Чайка), з досвідом у маркетингу та запуску клієнтських продуктів, та fullstack-розробник, з яким ми виконали не одну інтеграцію для клієнтів протягом 6 років.

Про що стартап

GetOrder.Biz — онлайн-хаб, який інтегрує агрегаторів доставки їжі Glovo, Bolt Food, Rocket з POS-системами ресторанів (IIKO, R-keeper, Poster, Servio, Fast Operator). Інтеграція дозволяє в автоматичному режимі забезпечити передачу замовлення в POS, а також оновлювати меню та стоп позиції. В результаті інтеграції ресторатор заощаджує час співробітників та виключає ймовірність помилок у замовленнях.

Яка модель монетизації

Хаб доступний за підпискою. Вартість за місяць 300 грн за 1 локацію. Для великих мереж можлива знижка.

Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?

На створення MVP пішло 3 місяці. Основною складністю було отримання API від агрегаторів Glovo, Bolt Food, Rocket Delivery. У процесі інтеграції стало зрозуміло, що кожен ресторан має свої налаштування процесів у POS, внаслідок чого ми пристосовуємо інтеграцію під кожен ресторан.

Як виникла ідея створити стартап?

Тисячі ресторанів користуються агрегаторами доставки Glovo, Bolt Food, Rocket. Але жодна POS на ринку України не дає змоги інтеграції з агрегаторами. Тисячі замовлень щодня перебиваються у ручну. Дуже часто замовлення перебиваються із затримкою, що спричиняє невиконання замовлення.

Працюючи маркетинг-директором у деяких ресторанних мережах, стало зрозуміло, що ринок вимагає інтеграції з агрегаторами доставки, але доступних рішень немає. Маючи досвід у запуску клієнтських сайтів та програм, які інтегровані з POS, вирішили запустити хаб GetOrder як Saas-рішення.

Хто ваші конкуренти, які в них досягнення?

На європейському ринку є проект Deliverect, який працює у 30 країнах світу, але не у нас. Цього року Deliverect залучив інвестиції на суму $65 млн. Ми розробляємо проект, схожий на Deliverect, але на адаптований наш ринок.

До того ж маючи інтеграцію з основними POS-системами, плануємо випустити сайт та мобільний додаток, які дозволять рестораторам отримувати замовлення онлайн, не маючи бюджету на розробку.

У цьому напрямку є успішні проекти типу Choice, Justo, Dots Platform, якими вже користуються тисячі ресторанів в Україні. Наше рішення є комплексним, більш доступним і ми не обмежені POS-системою на ресторані.

Яких конкурентів уже немає, чому в них не вийшло?

На ринку України немає рішень, які дозволяють інтегрувати агрегатори доставки їжу з POS-системами IIKO, R-keeper, Poster, Servio, Fast Operator. Є компанії, які пропонують кастомну розробку інтеграції, але бюджет на їхнє впровадження не можуть дозволити собі ресторатори.

Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?

В Україні до Glovo підключено близько 3500 ресторанів, Rocket — 2500, Bolt Food — 2000. Щомісяця агрегатори генерують сотні тисяч замовлень для ресторанів. Усього на ринку близько 18 000 ресторанів, і запуск доставки це єдиний спосіб залишатися життєздатним у ковідний період.

Скільки грошей/часу інвестовано?

Наразі ми не залучали інвестицій. Наш досвід дозволив запустити проект без додаткових витрат. Але плануємо залучити $100 000 на побудови відділу продажу, маркетингу та PR. Інвестиція в $100 000 дозволить нам залучити 500 клієнтів із прогнозованим MRR 8k$.

Чого вдалося досягти?

Хаб GetOrder запущено на початку листопада 2021 року у мережі ресторанів «Шашликян» у режимі тесту. На цей час хабом зацікавилися великі мережі ресторанів «Мафія», «Песто», «Привіти», «Мімоза», «Мамамія». Крім цього, отримуємо пропозиції про партнерство від постачальників ресторанного ПЗ IIKO, R-keeper, тому що їх постійно запитують про таку інтеграцію.