Згідно з даними дослідницької компанії Insider Intelligence, TikTok став третьою найбільшою соціальною плафтормою у світі за кількістю користувачів, обійшовши Snapchat та Twitter. Лідерами залишються Instagram та Facebook. Така ж тенденція спостерігатиметься і у 2022 році, зазначає TechCrunch.

Зображення: TechCrunch
  • За останні два роки кількість користувачів TikTok сильно збільшилась — у 2020 році на 59,8% та ще на 40,8% у 2021. За прогнозами Insider Intelligence, у 2022 році ріст кількості користувачів на платформі сповільниться, але залишиться високим — 15,1%.
  • Щомісячна аудиторія TikTok у 2022 році збільшиться до 755 млн. 3,57 млрд людей будуть заходити до соціальної мережі принаймні один раз на місяць — це 82% усіх користувачів інтернету у світі, йдеться у прогнозі Insider Intelligence.
  • Дані, які опублікувала Facebook, відрізняються від прогнозованих Insider Intelligence. Щомісячна активна аудиторія цієї соціальної мережі у 2021 році збільшилась на 6% порівняно з минулим роком, і складає — 2,91 млрд користувачів, пише TechCrunch. За оцінкою Insider Intelligence, у 2022 році кількість користувачів Facebook майже сягне відмітки у 2,1 млрд.
  • Згідно з інформацією Facebook, кількість користувачів Instagram перевищила 2 млрд. Це у двічі більше, ніж у 2018 році. Зі прогнозами Insider Intelligence, у 2022 році ця цифра становитиме 1,28 млрд користувачів.