У серії «Ресторани Борисова» AIN.Business продовжує розповідати про франшизи GastroFamily — мережі, що налічує понад 60 ресторанів у 18 містах України. Ось про які заклади вже говорили:
На черзі — франшиза Philadelphia Roll&Bowl. У чому концепція закладу, де його можна відкрити і скільки це коштує, розповів AIN.Business франчайзинговий директор GastroFamily Максим Цибрій.
Що таке Philadelphia Roll&Bowl — концепція
В основі меню — популярні роли в «американському стилі»: з морепродуктами, сиром «Філадельфія» та яскравими соусами — манго, теріякі тощо. Усі роли начиняють лососем, тунцем, вугрем або тигровими креветками. Є ще варіанти з маринованим тофу. До них подають гарнір, як-от кіноа, та свіжі овочі. Також у меню є блок гарячих страв, які готують у сковорідці WOK. З напоїв — лимонад і вино.
«Усе готують за 3-4 хв і видають у стильному пакуванні, тому Philadelphia Roll&Bowl — це дуже адаптивний варіант, який ефективно працюватиме і як smart casual кафе, і як магазин, і як сервіс доставки. На доставку припадає найбільший відсоток продажів», — говорить Цибрій.
Як і в інших форматах, компанія робить ставку на доступні ціни: роли в середньому коштують 160 грн, напої — близько 40 грн.
Обираємо локацію
Сьогодні працює 6 ресторанів Philadelphia Roll&Bowl у Києві. За межі столиці проєкт ще не масштабували.
«Формат можна спокійно відкривати в будь-якому місті від 200 000 населення. Це універсальний продукт, зрозумілий широкій аудиторії. Цінова політика зручна для застосування в будь-якому регіоні України і не тільки. Ми готові заходити в Азербайджан, Білорусь — в усі країни СНД, де такі формати легко приживуться», — розповідає Максим.
Відкрити Philadelphia Roll&Bowl можна або в найбільш трафікових локаціях, або навпаки в спальних районах — у приміщенні площею 50-150 кв. м. з потужністю 30 кВт.
Ціна питання
Паушальний внесок становить $25 000, роялті — 5% від щомісячного обороту. У GastroFamily підрахували, що в один квадратний метр майбутнього закладу треба інвестувати $800-1200.
Ресторан має працювати приблизно з такими показниками:
- середній чек — 350 грн;
- кількість гостей — 5000 на місяць;
- середній торговельний оборот — 1 млн грн на місяць;
- собівартість їжі та напоїв — 45%;
- рентабельність — 15%.
Для партнерів, які відкривають кілька форматів, GastroFamily дає невелику знижку на паушальний внесок.
Вимоги до партнера
- Досвід у ресторанному бізнесі не обов’язковий.
- Можна мати паралельну роботу, але при цьому приділяти закладу увагу та час.
- Головний обов’язок партнера — вести бізнес у межах установлених компанією правил. «Важливо, щоб на всіх об’єктах партнери дотримувалися однакових стандартів, бо в цьому сила бренду», — пояснює Цибрій.
Процес запуску точки
Людина заповнює заявку на сайті та отримує від менеджера інформацію щодо формату, локації, бюджетів тощо. Далі — переговори, договір комерційної концесії та оплата паушального внеску.
- Пошук локації.
Здебільшого приміщення шукає Максим, хоча франчайзі може пропонувати свої варіанти.
«Я їду в місто, де ми відкриваємося. Самостійно веду перемовини щодо договору оренди, вичитую та доводжу його до підписання. Тут багато підводних каменів, франчайзі зазвичай не дуже розбираються в цьому процесі, а в нас є досвід», — каже чоловік.
- Ремонт.
Планування, технічний проєкт і дизайн-план розробляють спеціалісти з команди Борисова. Коли ці документи готові, компанія дає завдання підрядникам. У середньому від заклад відкривають за 3 місяці після підписання договору оренди.
- Набір команди.
HR-спеціалісти Борисова шукають людей на посаду керівника та бухгалтера. Затверджує кандидатів франчайзі. Керівник стажується на точці, яка вже працює, і далі набирає рядовий персонал самостійно.
- Запуск і робота.
Заклад відкривається. З цього моменту в роботі партнеру допомагає операційний директор напряму Philadelphia Roll&Bowl. Він перевіряє звіти, консультує з фінансів, товарного забезпечення, рекрутингу тощо.