8 квітня 2022 року агенція Banda разом із Міністерством цифрової трансформації України запустили внутрішню та міжнародну рекламну кампанію про українську сміливість. В її рамках білборди присвячені відвазі наших громадян вже з‘явилися в більш ніж 15 країнах світу. Про це AIN.UA повідомили представники Banda.
Головна місія проекту — зафіксувати та поширити асоціацію “Україна = сміливість”. Зокрема, кампанія спрямована на те, щоб українці “не розгубили сміливість перших тижнів війни”. Як зазначають в Banda, мета міжнародної кампанії – поділитися сміливістю зі світом і створити імідж країни, де живуть сміливі люди, сміливі бізнеси та сміливі ідеї.
В рамках проекту, Banda разом із з Офісом Президента та Урядом зробили сміливість головним сенсом України та її торговою маркою. Брендувати сміливість вирішили знаком – українським тризубом.
“Нам було важливо знайти меседж, який буде максимально ефективним як зараз, так і в майбутньому. Що краще зрезонує, що додасть усім сил і підніме бойовий дух? Без сумнівів це українська сміливість. Без неї не буде нашої свободи, не буде нашої країни… І сьогодні українська сміливість безпрецедентна. Сміливість військових, сміливість простих людей, сміливість наших міст. Жодна країна у світі не готова воювати з Росією. А Україна воює і воює успішно. Зараз увесь світ захоплюється українською сміливістю — ми повинні це закріпити та залишити за Україною назавжди. Це наша ДНК, наш національний ресурс. Тепер усі знають, що сміливість — це бути Україною”, — коментує засновник агенції Banda Паша Вржещ.
Білборди з фотографіями українців вже розміщуюють по всій Україні і за кордоном. На момент виходу матералу, вони вже є в на вулицях Польщі, Німеччини, Італії, Австрії, Нідерландах, Великобританії, Канади, Іспанії, Данії, Литви, Латвії, Естонії, Румунії, Болгарії, Швеції, Швейцарії, США та Норвегії.
Також в агентстві закликають завантажувати матеріали, зібрані на сайті проекту, друкувати та виходити на мітинги або ж розклеювати їх у містах.