Український стартап Noty.ai працює над сервісом транскрибуції відеодзвінків. До початку масштабної війни рф проти нашої держави, команда залучила $200 000 інвестицій, а продукту Noty.ai віддавали перевагу понад 1200 людей з більше ніж 30 компаній. За два місяці війни стартапу вдалося збільшити команду та продовжити працювати над сервісом. Співзасновниця українського Noty.ai Наталія Маріна розповіла AIN.UA, як стартап працює у надтяжкий для України час.
«Ми розуміли, що війна – питання часу»
Ми розуміли, що війна — питання часу, тому ще з грудня майже постійно перебували в Мадриді, а згодом в Лісабоні. Оскільки в квітні ми планувати реліз нової вебплатформи, нового вебсайту та інтеграцію з Zoom, нам важливо було витрачати час лише на роботу, тому ми вирішили працювати віддалено з Google for Startups в Мадриді. Ми мали квитки до України на 1 березня, проте поїздка відклалась через відомі причини.
В перший день ми вирішували питання безпеки, намагались вивезти свої сім’ї, колег, друзів з гарячих точок, як Київ, Харків. Про продукт думати не вдавалось, хоча ми не зупиняли підтримку чи роботу продукту ні на хвилину. Ми ходили на акції в Лісабоні, дедосили російські сайти та робили масові інформаційні розсилки російським компаніям, допомагали віддалено та на місці. Це здавалось головними.
«Довелося скоротити витрати»
Вже зараз важко сказати, проте перших два тижні ми працювали на близько 20-30% capacity. Проте згодом зрозуміли, що зараз критично повертатись до роботи максимально швидко, тому ми дали собі час прийняти ситуацію, адаптуватись і повертатись на повну до роботи. Кілька тижнів «простою» відтягнули реліз нової платформи майже на місяць. Також довелось скоротити витрати на все окрім оплати праці, оскільки на той час не було зрозуміло, коли ми зможемо повністю відновити роботу. На щастя, ми знову повернулись до 100% ефективності та наздоганяємо втрачене. Вважаємо роботою нашим основним фронтом, тому не давали собі шансу зупинятись.
«Попри війну, збільшили команду»
На початок війни в нашій команді було троє, натомість зараз нас 8. Ще до війни ми перебрали вирішили будувати команду з нуля. Так на вдалось поповнити команду маркетологом, продуктовим дизайнером, front-end розробником, копірайтером та SEO-менеджером.
Я абсолютно захоплена силою наших працівників, які були спроможні під час війни заонбордитись, долучитись до роботи і допомогти нам підготувати все до нового релізу. Наш колега став батьком в перший день війни, але встигав доглядати за малюком під повітряну тривогу та розробляти нову платформу. Нещодавно я приїжджала в Україну, щоб побачитись з колегами. Моя колега навчила мене працювати під час повітряних тривог.
Про такі навички ніхто не згадує в резюме, чи не питають на співбесідах, а особисто для мене – це найголовніше. Це дивовижно.
З початку війни ми найняли 5 людей в Україні. Зараз в нас все ще відкриті три вакансії. І ми плануємо і далі створювати нові робочі місця для талановитих українців.
«Через війну змінився попит на продукт»
Попит на продукт Noty в Україні і за кордоном змінився. Зараз більшість трафіку та нових користувачів ми отримуємо зі Сполучених Штатів Америки та Великої Британії, раніше в нас переважали користувачі з сервісних компаній України. Місячна активність користувачів зростає стабільно з дня 1, a Retention (user activity) досі тримається на рівні 60-70%, що є досить хорошим показниками.
Одночасно, українські клієнти не відмовились від продукту. Кількість користувачів стабільно зростає на ~ 15-20% щомісяця, проте ми очікуємо на значний ріст з новою платформою та інтеграцією з Zoom. Звісно Noty, як і нова платформа, вже не буде доступна в росії та білорусі. Не буде підтримуватись мова окупантів.
Платна версія Noty буде безкоштовна для всіх українських компаній та користувачів, відтак ми певні, що зможемо зробити їхнє професійне життя значно продуктивнішим та ефективним.
Якщо говорити про втрати: ми втратили близько місяця повноцінної роботи. Окрім цього жодних втрат не понесено. Ми готувались до війни.
«Ми продовжимо розвивати Noty в Україні»
Оскільки, ми були закордоном і готуємось до нового інвестиційного раунду – найближчі місяці ми проведемо в Європі, проте я час від часу навідувати нашим колег в Україні. Ми знаємо як швидкість та momentum є важливими для стартапу, тому не ризикуємо командою та підтримкою наших інвесторів. Як тільки перебування мене та Миколи (кофаундера) як фаундерів в Україні буде сприяти розвитку бізнесу, ми повернемось. Ми маємо велику roadmap і хочемо створювати якнайкращі позиції для талановитих українців.
Вже зараз наша roadmap спланована на багато місяців вперед і щоб не сталось, ми точно знаємо, що команду і продукт ми будуватимемо з допомогою українських талановитих колег. Плануємо зосередитись на новій платформі Noty. Вона транскрибує відеодзвінки та встановлює завдання, домовленості, готує фолов-апи зустрічей, що готові для надсилання з допомогою штучного інтелекту.
Noty v.1. (як ми її називаємо) сфокусована на проджект-менеджменті як процесі, що присутній в кожному відділі вашого бізнесу. Зараз розширення працює з Google Meet та Zoom, має тісні інтеграції з продуктами Google Worskpace. Проте, найближчим часом ми плануємо релізнути аплікацію для десктопу, що дозволить інтегруватись з будь-чим та допоможе нам бути з нашим користувачем в будь-якому процесі чи на будь-якій події.