Netflix планує запустити версію сервісу з дешевшою підпискою та рекламою, що підтвердив Тед Сарандос, со-СЕО компанії, під час конференції Cannes Lions, пише WSJ. Коли це станеться — невідомо, зараз компанія веде перемовини про партнерства з гігантами на ринку реклами.
- Вперше про плани запустити підписку на Netflix з рекламою стало відомо у квітні цього року. Тоді глава компанії Рід Гастінгс сказав про перспективу появи такої версії у перспективі одного-двох років.
- Останні тижні Netflix активно веде переговори з різними рекламними компаніями. Головними потенційними партнерами сервісу зараз є Google та NBCUniversal.
- Зміна стратегії Netflix щодо реклами, якої на сервісі ніколи не було, стала відповіддю, у тому числі на різке зниження передплатників. Так, у першому кварталі 2022 року їхня кількість впала вперше за останні десять років — на 200,000.
- У Netflix сподіваються, що версія з дешевшою підпискою та рекламою, допоможе залучити на платформу більше передплатників та збільшити дохід компанії.
- За словами Сарандоса, після того, як Netflix створить сервіс з рекламою з одним із великих гравців на ринку, компанія може запустили власний рекламний бізнес.