YouTube планує дозволити більшій кількості блогерів заробляти на платформі, знижуючи вимоги для під’єднання до партнерської програми відеохостингу. Як повідомляє The New York Times, такими рішеннями YouTube сподівається зберегти своє панівне становище та отримати перевагу над конкурентами, зокрема TikTok.

Що змінюється для творців контенту?

Згідно з актуальними правилами YouTube, творці заробляють гроші лише в тому випадку, якщо аудиторія переглянула щонайменше 4000 годин їхніх відео та на каналі щонайменше 1000 підписників.

Тепер, за інформацією The New York Times, відеохостинг планує дозволити більшій кількості творців відео заробляти на платформі, знижуючи бар’єри для входу у свою партнерську програму. В YouTube цю інформацію не підтвердили, проте очікується, що компанія оголосить про зміну правил вже 20 вересня.

Крім того, YouTube показуватиме рекламу в Shorts, що дозволить монетизувати короткі відео, що конкурують з TikTok. Як повідомили джерела, компанія планує платити творцям Shorts 45% рекламних грошей, а 55%, традиційно, залишати собі.

Чому YouTube доводиться йти на такі зміни?

У 2020 році YouTube запустив Shorts, категорію коротких вертикально орієнтованих відео, що мали конкурувати з TikTok, що належить Китайській корпорації ByteDance (про неї можна детальніше почитати в матеріалі AIN.UA). Зараз YouTube повідомляє, що Shorts залучає близько 1,5 млрд на місяць.

Проте реальної конкуренції з TikTok не виходить. Ні YouTube Shorts, ні Reels від Instagram не змогли наздогнати китайську соцмережу. Нові правила YouTube мають на меті залучення більшої кількості авторів контенту, пропонуючи їм вигідні фінансові умови. Можливо, за авторами до сервісу почнуть долучатися й нові користувачі.

Чому це цікаво?

Материнська компанія YouTube, Google, зіткнулася з посиленням контролю з боку регуляторів, які звинувачують її в антиконкурентній практиці та висловлюють стурбованість домінуванням Google у деяких продуктах.

Проте Google, хоч і йде на співпрацю з регуляторами, але паралельно розширює свою рекламну імперію, створюючи все нові й нові можливості для рекламодавців та авторів контенту.