26 вересня 2022 року міжнародна поштово-логістична група компаній Meest повідомила про запуск логістичних послуг для продажу товарів у США. Детальніше про те, як вона працюватиме для підприємців, розповіло видання AIN.UA.
Як працює послуга
Як зазначили в Meest, разом із набором логістичних інструментів Fulfilment бізнеси зможуть продавати товари на одному з найбільших ринків світу.
Працює сервіс наступним чином:
- потрібна партія товару відправляється з країни бізнесу в США на склад Meest;
- за запитом клієнта компанія розсилає його дрібними партіями або поодинокими замовленнями на конкретні адреси кінцевих споживачів в Америці.
- Доставка товару в США відбувається упродовж 2-5 діб.
- Сервіс охоплює весь цикл доставки товарів: прийняття їх на склад Meest в США; маркування; зберігання під постійним відеоспостереженням; пакування та відправка; опрацювання заявок щодо повернення замовлень; ведення обліку.
«Разом з новим сервісом Fulfilment ми в Meest беремо на себе весь процес управління товаром в Америці — від отримання та зберігання до пакування та доставки до кінцевого клієнта. Все, що потрібно від компанії-користувача — відправити продукцію до нашого складу», — прокоментував Ростислав Кісіль, президент та засновник Meest.
В рамках послуги компанія підтримує інтеграцію з маркетплейсами — Amazon, Shopify, Ebay, Etsy — та службами доставки, зокрема, US FedEx та USPS.
Як скористатися послугою
- Щоб скористатися новою послугою, бізнесу достатньо створити обліковий запис на сайті Meest;
- підписати контракт на фулфілмент;
- задекларувати найменування та кількість продукції;
- безпосередньо надіслати товари до складу в США.
В компанії зазначили, що сервіс Fulfilment доступний для країн з усього світу. Також Meest не виставляє обмежень щодо мінімальної кількості чи ваги товару.
«Поштово-логістична компанія пропонує 30 діб тестового періоду та безоплатного зберігання продукції на складі. Відмовитися від послуги Fulfilment можна в будь-який момент без додаткових витрат», – додали в Meest.