26 вересня 2022 року міжнародна поштово-логістична група компаній Meest повідомила про запуск логістичних послуг для продажу товарів у США. Детальніше про те, як вона працюватиме для підприємців, розповіло видання AIN.UA.

Як працює послуга

Як зазначили в Meest, разом із набором логістичних інструментів Fulfilment бізнеси зможуть продавати товари на одному з найбільших ринків світу. 

Працює сервіс наступним чином:

  • потрібна партія товару відправляється з країни бізнесу в США на склад Meest;
  • за запитом клієнта компанія розсилає його дрібними партіями або поодинокими замовленнями на конкретні адреси кінцевих споживачів в Америці.
  • Доставка товару в США відбувається упродовж 2-5 діб.
  • Сервіс охоплює весь цикл доставки товарів: прийняття їх на склад Meest в США; маркування; зберігання під постійним відеоспостереженням; пакування та відправка; опрацювання заявок щодо повернення замовлень; ведення обліку. 

«Разом з новим сервісом Fulfilment ми в Meest беремо на себе весь процес управління товаром в Америці — від отримання та зберігання до пакування та доставки до кінцевого клієнта. Все, що потрібно від компанії-користувача — відправити продукцію до нашого складу», — прокоментував Ростислав Кісіль, президент та засновник Meest. 

В рамках послуги компанія підтримує інтеграцію з маркетплейсами — Amazon, Shopify, Ebay, Etsy — та службами доставки, зокрема, US FedEx та USPS.

Як скористатися послугою

  • Щоб скористатися новою послугою, бізнесу достатньо створити обліковий запис на сайті Meest;
  • підписати контракт на фулфілмент;
  • задекларувати найменування та кількість продукції;
  • безпосередньо надіслати товари до складу в США. 

В компанії зазначили, що сервіс Fulfilment доступний для країн з усього світу. Також Meest не виставляє обмежень щодо мінімальної кількості чи ваги товару. 

«Поштово-логістична компанія пропонує 30 діб тестового періоду та безоплатного зберігання продукції на складі. Відмовитися від послуги Fulfilment можна в будь-який момент без додаткових витрат», – додали в Meest.