27 вересня 2022 року на мережі інтернет-провайдера «Ланет» стався масштабний збій: у частини його абонентів у Києві та деяких регіонах пропав доступ до інтернету. На даний момент мережі вже полагодили, а компанія опублікувала пояснення того, що власне сталося.


Після відновлення роботи сервісів та технічного аналізу інженери компанії відстежили послідовність подій під час цього інциденту. Хронологічно це відбувалося наступним чином.

  • 15:32 — відбулося аварійне перевантаження роутера у центральному ядрі мережі у зв’язку з технічними несправностями обладнання;
  • 15:33 — автоматично активовано переключення телефонних ліній на повідомлення про аварійну ситуацію;
  • 15:45 — спеціалісти зрозуміли, що в процесі перевантаження стався критичний збій обладнання, та приступили до заміни компонентів, що вийшли з ладу, на резервні;
  • 16:00 — розпочато конфігурування замінених компонентів;
  • 16:25 — початок відновлення роботи сервісів, в першу чергу до інтернету, а також супутніх сервісів, які пов’язані з доступом до інтернету;
  • 16:40 — повне відновлення роботи мережі;
  • 16:47 — відновлення штатної роботи IP-телефонії та внутрішніх сервісів.
Зображення компанії «Ланет»
  • Через цю аварію доступ до інтернету в абонентів Києва та частини регіонів був відсутній орієнтовно від 53 до 68 хвилин.