В кожній компанії, на певному етапі її розвитку, виникає необхідність скласти пакет бенефітів для своїх співробітників. І серед безлічі можливих опцій завжди постає вибір, що ж обрати та як це відобразиться на працівниках та бізнесі загалом.
Менеджер, керівник чи HR, який вперше формує список бонусів для своїх працівників може з легкістю загубитись не тільки в різноманітті можливих функцій, а й в цілях та причинах створення пакета переваг.
Аби такого не трапилось — розповідаємо, як обрати оптимальний варіант як для співробітника, так і для компанії:
Перш за все, ми маємо розставити цілі, котрі переслідує компанія при виборі бенефітів.
Це може бути:
- підвищення рівня конкурентоспроможності на ринку роботодавців;
- покращення рівня задоволеності співробітника;
- спосіб зменшення плинності кадрів в компанії (утримання співробітників).
Але крім турботи про співробітника, завжди є зворотна сторона медалі – розуміння того, що отримає компанія від впровадження бенефіт-пакету.
Тут можна виділити наступні варіанти:
- Досягнення глобальних цілей компанії.
- Досягнення ключових показників кожного відділу або працівника.
- Покращення внутрішніх показників (середній термін «життя» працівника в компанії, задоволеність роботою, ефективність кожного співробітника).
Також завжди варто враховувати побажання самих команд до свого бенефіт-пакету, адже кожна людина цінує абсолютно різний підхід до своїх потреб.
З практики, можна виділити наступний список запитів робітників, які мають покривати бонуси від компанії:
- Покращення та здобуття навичок (поглиблення та розширення експертизи);
- Покриття фізичних потреб (транспорт, харчування, здоров‘я тощо);
- Спілкування (дружнє робоче середовище, speaking club тощо).
Всі ці цілі можуть виступати як окремо, так і в купі формувати більш масштабну потребу. Правильно підібравши один чи список бонусів, ви зможете перекрити всі запити компанії.
Як приклад – візьмемо розповсюджений бенефіт – корпоративне страхування.
Плюси: Підвищить рівень компанії як роботодавця, покращить внутрішній бренд, змінить рівень задоволеності співробітника та продемонструє турботу компанії про співробітника.
Мінуси: Ця послуга ніяк не вплине на покращення внутрішніх та зовнішніх бізнес-показників компанії, не зменшить рівень плинності персоналу, та дасть можливість зіштовхнуться з великою кількістю конкурентів на ринку, що мають такий самий бонус для співробітників.
Так ми можемо зрозуміти, що деякі надані послуги можуть мати більшу кількість покритих причин та цілей, серед таких – корпоративне навчання з англійської мови від професійної онлайн-школи.
Чому саме корпоративне навчання з англійської?
З запиту компанії такий бенефіт може виконати наступні цілі:
- Підвищення рівня конкурентоспроможності – наявність унікального бенефіту в компанії дозволяє підвищити її статус, демонструючи внутрішні турботу про співробітників та зосередженість на розвитку бізнесу.
- Підвищення бренду роботодавця серед кандидатів – кандидати при пошуку роботи активно розглядають бренд компанії та можливості персонального зростання в компанії;
- Досягнення глобальних цілей компанії – підвищення рівня знання англійської мови дозволяє компанії розширити своє представництво в різних країнах та/або пошук іноземних клієнтів, нових ринків збуту.
- Досягнення індивідуальних показників співробітників та їх перевиконання – з покращенням рівня англійської мови в співробітника багато процесів для співробітника стають простішими (комунікація, ресерч, робота з англомовними ресурсами тощо).
- Покращення внутрішніх показників компанії (HR-показників) – збільшення терміну «життя» співробітника, збільшення рівня задоволеності співробітника (легший процес роботи та покриття персональних побажань), зменшення плинності кадрів.
Як результат кращий рейтинг в компанії на ринку, більше можливостей для рекрутингу, співробітники менш стомлені монотонними процесами в роботі, покращення атмосфери в команді та компанії в цілому.
Для співробітників корпоративне навчання англійської мови зможе наступні потреби:
- Розвиток чинних навичок – покращення рівня англійської та поглиблення знань та/або підтримка теперішнього рівня англійської мови.
- Набуття нових навичок – вивчення нової мови та отримання нових інструментів для роботи.
- Спілкування – корпоративне навчання дає можливість навчання в командах, профільних тім-білдингів та розширені можливості для комунікації.
Що робити коли, визначились, що бенефіт котрий покриває всі ваші потреби – це корпоративне навчання англійської мови?
Необхідно правильно обрати школу, котра буде пропонувати корпоративне навчання з англійської, адже тільки так можна отримати необхідний список послуг для ваших потреб.
Школа англійської мови EnglishDom пропонує корпоративне навчання з наступною функціональністю:
- індивідуальне навчання для співробітників;
- групове навчання для команд;
- власна інтерактивна платформа для навчання із доступом 24/7;
- тестування для визначення рівня англійської в співробітників;
- проміжне тестування для контрольного зрізу знань;
- адаптивна програма навчання під сферу діяльності компанії та команди;
- можливість коригування програми відповідно до результатів тестів;
- додаткові матеріали для самостійного навчання;
- особистий кабінет керівника для контролю за процесом та результатами навчання;
- особистий куратор для кожного співробітника;
- особистий менеджер для кожної компанії.
EnglishDom це не лише широкий спектр послуг та комфортні умови для компанії та співробітників, а й гарантований прогрес у вивченні англійської. На сайті можна ознайомитись з кейсами та позитивними відгуками про результати в навчанні.
EnglishDom мають багаторічний досвід (понад 10 років на ринку) в корпоративному навчанні та власний інноваційний продукт в EdTech сфері.
Додатковою перевагою є велика кількість активних викладачів (900+), які можуть забезпечити кожному з ваших працівників належну увагу та індивідуальну програму під рівень та запит.