Три альтернативи Twitter, що набирають популярність на фоні проблем соцмережі

San Francisco, USA - July 2021: Twitter logo on mobile phone screen

Новий власник Twitter, Ілон Маск ледве не щотижня звітує про нові рекорди приросту користувачів соцмережі. Перший рекорд було поставлено всього за тиждень його правління, 8 листопада. Нових рекордних показників, за словами Маска, соцмережа досягла вже 18 та 22 листопада.

Проте рекламодавці йдуть з Twitter, а користувачі, здається, починають все активніше придивлятися до альтернативних платформ. Найцікавішими альтернативами є Mastodon, Hive та Post, про які ми розкажемо в цьому матеріалі.

Hive — поєднання Instagram, Twitter та MySpace

Як повідомляє TechCrunch, зараз Hive спостерігає збільшення кількості реєстрацій у відповідь на кожне потрясіння у Twitter. Додаток вже потрапив до топ-20 в App Store США, і відповідно до даних Sensor Tower, лише за останні 30 днів його було встановлено близько 1 млн разів.

Hive, заснована у 2019 році 22-річною Кассандрою Поп, не є прямим клоном Twitter. Соцмережа поєднує концепції з різних соціальних мереж, включаючи Instagram і Twitter і навіть MySpace (завдяки функції, яка дозволяє користувачам Hive додавати музику в їхні профілі).

Додаток не базується лише на стрічці публікацій, як у Twitter. Крім основної стрічки, користувачі Hive можуть досліджувати свої інтереси в різних тематичних спільнотах, як-от Наука, Техніка, Автомобілі, Музика, Домашні тварини і тому подібне.

Hive має простий і знайомий набір навігаційних параметрів — є вкладки для перегляду основної стрічки, розділ «Відкрити» для дослідження іншого контенту мережі, вкладка для доступу до вашого профілю та інша для сповіщень. У центрі є кнопка для створення нового допису. Крім того, на відміну від моделі взаємних друзів, як у Facebook, Hive, також як і Twitter використовує модель на основі підписників.

Post — соцмережа від колишнього CEO Waze

Колишній генеральний директор Waze Ноам Бардін також зараз займається розвитком нового конкурента Twitter. В соцмережі Post він намагається створити «громадське місце для обговорення ідей, місце, де експерти, журналісти та творці зможуть вчитися один в одного, вільно спілкуватися і розважатися».

Як зазначає 9to5google, ключовими відмінностями нової соцмережі є наступні можливості, яких ще немає в Twitter:

  • Можливість купувати окремі статті в різних преміальних постачальників новин, щоб мати доступ до кількох точок зору, а не лише до тих, на які ви підписані;
  • Можливість читати вміст із різних джерел у зрозумілому інтерфейсі, не переходячи на різні сторонні сайти (найімовірніше, це буде реалізовано як в Telegram);
  • Підтримка творців контенту за допомогою інтегрованих мікроплатежів, щоб допомогти їм створити більше.
  • Можливість писати публікації будь-якої довжини, без обмежень за кількістю символів.

Post — це дуже молода соцмережа, яка ще перебуває в стані активної розробки основних можливостей. Проте в ній вже зареєстровано понад 3500 користувачів і, найімовірніше, їх кількість буде швидко зростати через проблеми з Twitter.

Mastodon — альтернатива Twitter з 2016 року

Мережа Mastodon з’явилася 2016 року, її засновник та CEO — німецький програміст Юджин Рочко. Він відомий зокрема тим, що запустив Mastodon як альтернативу Twitter, який на той момент його не влаштовував. А також, що звинуватив Трампа в тому, що його нова соціальна мережа (яку експрезидент запустив, коли його забанили в Twitter) використовує код Mastodon.

Як повідомляв AIN.UA, ця мережа — безкоштовна, на відкритому коді, без реклами, децентралізована. Назву вона отримала на честь однойменного американського хевіметал-гурту. У неї є фішки, яких немає в Twitter (зокрема, і редагування дописів).

Після того, як Маск купив Twitter, ця мережа раптово стала відома, тисячі користувачів реєструються в ній. За даними BBC, в ній — 655 000 користувачів, і 230 000 із них приєдналися до мережі за останній тиждень.

Про Mastodon в AIN.UA є окрема стаття, де детально розписані всі особливості цієї соцмережі й процес реєстрації. Почитати можна за посиланням.

Данило Ївженко: Пишу про стартапи, інвестиції та ігри, а також веду рубрику Стартап дня. Зв'язатися можна у Facebook та по e-mail: yd@ain.ua.
Related Post