Три альтернативи Twitter, що набирають популярність на фоні проблем соцмережі

Новий власник Twitter, Ілон Маск ледве не щотижня звітує про нові рекорди приросту користувачів соцмережі. Перший рекорд було поставлено всього за тиждень його правління, 8 листопада. Нових рекордних показників, за словами Маска, соцмережа досягла вже 18 та 22 листопада.

Проте рекламодавці йдуть з Twitter, а користувачі, здається, починають все активніше придивлятися до альтернативних платформ. Найцікавішими альтернативами є Mastodon, Hive та Post, про які ми розкажемо в цьому матеріалі.

Hive — поєднання Instagram, Twitter та MySpace

Як повідомляє TechCrunch, зараз Hive спостерігає збільшення кількості реєстрацій у відповідь на кожне потрясіння у Twitter. Додаток вже потрапив до топ-20 в App Store США, і відповідно до даних Sensor Tower, лише за останні 30 днів його було встановлено близько 1 млн разів.

Hive, заснована у 2019 році 22-річною Кассандрою Поп, не є прямим клоном Twitter. Соцмережа поєднує концепції з різних соціальних мереж, включаючи Instagram і Twitter і навіть MySpace (завдяки функції, яка дозволяє користувачам Hive додавати музику в їхні профілі).

Додаток не базується лише на стрічці публікацій, як у Twitter. Крім основної стрічки, користувачі Hive можуть досліджувати свої інтереси в різних тематичних спільнотах, як-от Наука, Техніка, Автомобілі, Музика, Домашні тварини і тому подібне.

Hive має простий і знайомий набір навігаційних параметрів — є вкладки для перегляду основної стрічки, розділ «Відкрити» для дослідження іншого контенту мережі, вкладка для доступу до вашого профілю та інша для сповіщень. У центрі є кнопка для створення нового допису. Крім того, на відміну від моделі взаємних друзів, як у Facebook, Hive, також як і Twitter використовує модель на основі підписників.

Post — соцмережа від колишнього CEO Waze 

Колишній генеральний директор Waze Ноам Бардін також зараз займається розвитком нового конкурента Twitter. В соцмережі Post він намагається створити «громадське місце для обговорення ідей, місце, де експерти, журналісти та творці зможуть вчитися один в одного, вільно спілкуватися і розважатися».

Як зазначає 9to5google, ключовими відмінностями нової соцмережі є наступні можливості, яких ще немає в Twitter:

  • Можливість купувати окремі статті в різних преміальних постачальників новин, щоб мати доступ до кількох точок зору, а не лише до тих, на які ви підписані;
  • Можливість читати вміст із різних джерел у зрозумілому інтерфейсі, не переходячи на різні сторонні сайти (найімовірніше, це буде реалізовано як в Telegram);
  • Підтримка творців контенту за допомогою інтегрованих мікроплатежів, щоб допомогти їм створити більше.
  • Можливість писати публікації будь-якої довжини, без обмежень за кількістю символів.

Post — це дуже молода соцмережа, яка ще перебуває в стані активної розробки основних можливостей. Проте в ній вже зареєстровано понад 3500 користувачів і, найімовірніше, їх кількість буде швидко зростати через проблеми з Twitter.

Mastodon — альтернатива Twitter з 2016 року

Мережа Mastodon з’явилася 2016 року, її засновник та CEO — німецький програміст Юджин Рочко. Він відомий зокрема тим, що запустив Mastodon як альтернативу Twitter, який на той момент його не влаштовував. А також, що звинуватив Трампа в тому, що його нова соціальна мережа (яку експрезидент запустив, коли його забанили в Twitter) використовує код Mastodon.

Як повідомляв AIN.UA, ця мережа — безкоштовна, на відкритому коді, без реклами, децентралізована. Назву вона отримала на честь однойменного американського хевіметал-гурту. У неї є фішки, яких немає в Twitter (зокрема, і редагування дописів).

Після того, як Маск купив Twitter, ця мережа раптово стала відома, тисячі користувачів реєструються в ній. За даними BBC, в ній — 655 000 користувачів, і 230 000 із них приєдналися до мережі за останній тиждень.

Про Mastodon в AIN.UA є окрема стаття, де детально розписані всі особливості цієї соцмережі й процес реєстрації. Почитати можна за посиланням.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук