Журналісти видання Axios звернули увагу на зростаючу роль ігрової індустрії у 2023 році та її великий вплив на суміжні індустрії, серед яких стрімінг та кіностудії. Так, за словами автора, сьогодні індустрія обʼєм якої перевищує $184 млрд, стала вагомою частиною поп-культури. Кілька прикладів:
- Ігри стали важливим натхненником для кіноіндустрії. Наприклад, світ чекає на The Last of Us, а стрімінги працюють над запусками фільмів та серіалів по мотивам God of War та Assassin’s Creed. І їх число буде збільшуватись.
- Netflix взагалі робить велику ставки на ігри та вже запустив окремий розділ з простенькими іграми як частину своєї підписки. У компанії певні, що це дозволить якщо не залучити нову аудиторію, то втримати вже існуючу.
- Ігри стали блокбастерами самі по собі: аудиторія з захопленням чекає на нові релізи, серед яких новий Гаррі Поттер, Star Wars, Final Fantasy чи The Legend of Zelda. Цьогоріч нова серія Call of Duty всього за тиждень принесла більше $800 млн виручки.
- Зростаюча популярність кіберспорту (хоча все ще з скромними доходами).
Окрім того, стверджують в Axios, про зрілість індустрії говорить увага антимонопольних органів до всього, що відбувається на ринку.
- Штатах вже більше року не можу закрити угоди між Microsoft та Activision Blizzard: контролюючі органи проти угоди, що може створити надвеликого гравця на ринку геймінгу.
- В той же час Epic Games вимушена сплатити $520 млн штрафів за порушення в грі Fortnite
- Працівники ігрових студій обʼднуються в профспілки.
Величезна індустрія перестає бути непоміченою.