Важливою складовою зростання та розвитку будь-якого ресторану є залучення клієнтів. Для того, щоб ефективно це робити, потрібна стратегія. Основа кожної стратегії – вміння задовольнити потреби клієнта, ставити клієнтський досвід на перше місце, перевищувати їхні очікування та пропонувати контент, який їх зацікавить. Про 4 шляхи, як це зробити, розповіло видання Restaurant Engine. AIN.Business вибрав основне.

Зрозумійте свою цільову аудиторію і те, як вони взаємодіють із вашим рестораном

Вивчіть шлях вашого клієнта з моменту, як він відчиняє двері ресторану, і що робить, коли покидає заклад. Відповіді на ці питання зможуть вам краще зрозуміти клієнта і вибудувати підходящу для вас стратегію:

  1. Як ви залучаєте відвідувачів? Це може бути веб-сайт, соціальні мережі, маркетинг електронною поштою, різні типи реклами.
  2. Як привабити клієнта замовляти у вашому ресторані або пообідати?
  3. Що ви пропонуєте своїм постійним клієнтам? Як вони можуть створити міцний зв’язок із вашим рестораном?
  4. Ви просите відгук? Це допоможе вам краще зрозуміти взаємодію клієнта з вашим закладом.
  5. Чи пропонуєте ви програми лояльності, чи інші типи заохочень, щоб стимулювати регулярні відвідування?

Створіть програму лояльності

Програма лояльності є одним із найефективніших засобів підвищення залученості клієнтів. Ви показуєте своїм постійним клієнтам, що цінуєте їх, пропонуючи їм стимули продовжувати відвідувати ваш заклад.

Ці програми також сприяють появі амбасадорів бренду, які рекламуватимуть ваш ресторан, їжу і сервіс.

Запровадьте персоналізований маркетинг електронною поштою

Якщо у вас є список адрес електронної пошти ваших клієнтів, які поділилися цією інформацією, наприклад, коли заповнювали дані для програми лояльності, ви можете надсилати їм персоналізовані листи. Такі листи на 30% частіше відкривають, ніж звичайні емейли.

  • Звертайтеся у ваших листах до людини на ім’я;
  • Пропонуйте персоналізовані знижки чи купони;
  • Напишіть клієнтам, які давно до вас не приходили, що сумуєте за ними;

Розвивайте ваші соціальні мережі

Кожен може взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією в соціальних мережах. Дослідження показало, що зазвичай кожна людина щомісяця використовує в середньому сім різних платформ для спілкування. До того ж вони люди проводять близько двох з половиною годин на день у своїх соціальних мережах.

Щоб залучати клієнтів, слід дотримуватися таких правил у соціальних мережах:

  • Своєчасно відповідайте на кожен відгук. Будьте ввічливими до негативних коментарів;
  • Проводьте розіграші, щоб збільшити залучення;
  • Попросіть клієнтів «підписуватися» на вас у соціальних мережах, і коли зроблять це, подаруйте їм знижку або купон;
  • Публікуйте фото та відео систематично;
  • Публікуйте відгуки клієнтів;.
  • Знайомте людей з вашим персоналом;
  • Використовуйте платну рекламу.