Missive — це програма для командного спілкування, що конкурує зі Slack та MS Teams. Попри серйозну конкуренцію та нульове початкове фінансування, команді проекту вдалось вийти на прибутковість в $2 млн всього за два роки.

Підприємець та венчурний інвестор з Нью-Йорку Джо Спейзер у Twitter опублікував історію проекту та основні правила, дотримуючись яких йому вдалось стали успішним. Редакція AIN.UA виконала переклад.

Missive — це найкраща програма для командного спілкування, створена тріо Філа Легу, Рафаеля Массона та Етьєна Лемей. Ці хлопці мають за плечима цілий арсенал успішних проектів, як-от Lean Ticket, Heliom і Conference Badge. Missive став тим проектом, що злетів.

У 2021 році дохід Missive склав $1,1 млн. Філ, який виконує роль генерального директора, навіть сказав, що вони зростуть ще на 100% з таким же розміром команди з чотирьох осіб (3 співзасновники та 1 співробітник).

А у 2022 році вони досягли $2,1 млн. Передбачення справдилося. Подивіться на цей графік! На ринку софта для командного спілкування непросто розвиватися, тому що там сильна конкуренція. Ось як Missive зростає на 100% з року в рік:

  • Зосередьтеся на продукті, а не на маркетингу. Лише за 3 роки вони створили платформу, яка об’єднує електронну пошту, SMS, WhatsApp і Twitter. І вони ще не закінчені. 66% їх робочого часу йде на те, щоб зробити продукт ще кращим. Запити клієнтів спонукають до постійного оновлення функцій, що забезпечує кращий досвід користувача. Урок: створюйте найкращий продукт і дозвольте йому говорити сам за себе.
  • Залишатися на початковому етапі. Троє фаундерів зустрілися в коворкінгу та створили Conference Badge, онлайн-додаток для створення та замовлення бейджів з іменами для подій. Вони використовували прибутки від цієї компанії, щоб оплачувати свої рахунки під час будівництва Missive.
  • Створення програми для командного спілкування означало, що їм доведеться підтримувати кілька кодових баз для кількох платформ. Але вони поставили ОДНУ кодову базу на всі платформи. Це мінімізувало витрати в довгостроковій перспективі.
  • Збереження невеликої команди чудово спрацювало на підтримку низьких витрат. Їхні єдині витрати (поки що) — це сервери та зарплата для 4 осіб (3 співзасновники та 1 співробітник).
  • Неортодоксальні стратегії зростання Філософія Missive орієнтована на клієнта. Співзасновники самі займаються підтримкою клієнтів і присвячують цьому значну частину свого дня. Пряма підтримка засновників гарантує, що клієнти відчувають себе справді цінними.
  • Інвестиції в адаптацію окупаються. Оскільки нові клієнти часто мають найбільше сумнівів і питань, в Missive витрачають час на забезпечення плавного переходу. Це може перешкоджати швидкому залученню нових клієнтів, тож вони планують розширювати свою команду в міру зростання. Що про це каже Філ (генеральний директор).
  • Завчасне виявлення своїх платоспроможних клієнтів. Розміщуючи свій додаток на платформах пошуку, як-от Product Hunt, вони залучали індивідуальних користувачів. Коли ці ентузіасти почали використовувати Missive, вони хотіли отримати кілька цікавих функцій. Це сильно відволікало увагу. Користувачі-одиночки працювали з вищою швидкістю та потребували високого рівня обслуговування серверів/клієнтів за кожен зароблений долар. Таким чином, Missive зосередилася на командах малого та середнього бізнесу.
  • Зосередившись на малих і середніх підприємствах і відмовившись від інших факторів, які відволікають увагу, ця компанія змогла зосередитися на своїх клієнтах і знизити рівень відтоку. У той час як їхні конкуренти, яких підтримує венчурний капітал, створюють ринок, Missive отримує перевагу, пропонуючи доступні ціни та гнучкі щомісячні платежі. Задоволених клієнтів приваблюють конкурентоспроможні ціни та гнучкість.
  • Чесність у створенні продукту. Вони чесно порівнюють свою програму з іншими продуктами. Перейдіть на сторінку їхньої компанії, і ви побачите, що вони перераховують ВІДСУТНІ функції на своєму сайті.
  • Стратегія перетворення БЕЗКОШТОВНИХ користувачів на ПЛАТНИХ. Безкоштовна версія Missive доступна НАЗАВЖДИ, але історія чатів видаляється через 15 днів. Якщо хтось хоче, щоб повідомлення записувалися понад 15 днів, він повинен заплатити.
  • Поки вони ще не заробляли грошей, їм запропонували $30 млн від трьох єдинорогів, які були вражені тим, як їм вдалося так швидко створити продукт і розмістити ту саму КОДОВУ БАЗУ на всі платформи. Але вони відмовилися.
  • Їхня довгострокова мета — отримати 10 мільйонів доларів прибутку з менш ніж двадцятьма співробітниками. Зараз Missive має понад 2000 платіжних компаній і понад 1600 безкоштовних облікових записів. Їхня історія є чудовим прикладом того, що вам не потрібне венчурне фінансування, щоб швидко розвиватися. Перші кілька років можуть бути непростими, але воно того варте.
  • Чого вони не робили: 1. Витрачали шалені суми на маркетинг або рекламу 2. Створювали бізнес-план або презентацію 3. Налаштували автоматичні подальші електронні листи.
  • Що вони робили: 1. Турбота про клієнтів 2. Турбота про клієнтів 3. ТУРБОТА ПРО КЛІЄНТІВ.