На початку травня 2023 року користувачі медичної інформаційної системи Helsi почали помічати в себе записи до лікарів, до яких вони не ходили. 18 травня 2023 року платформа пообіцяла ввімкнути у своєму додатку сповіщення для користувачів, які повідомлятимуть про прийоми до лікарів. Про це AIN.UA повідомили у прессслужбі сервісу.
- Пацієнти тепер отримуватимуть сповіщення як про заплановані, так і завершені прийоми у лікаря. Всього до додатку додадуть чотири автоматичні push-повідомлення: про запланований прийом медпрацівником для пацієнта або його дитини, про завершений прийом медпрацівником для пацієнта або його дитини.
- Щоб отримувати сповіщення, пов’язані із прийомами дитини, потрібно зареєструвати дитину через опцію «Пов’язані особи» у додатку.
- Також, щоб отримувати сповіщення, потрібно дозволити додатку це робити у налаштуваннях свого смартфона.
- Також у додатку з’явиться можливість поскаржитися на прийом. Вважаючи прийом помилковим, пацієнт обирає функцію «поскаржитися». Далі він автоматично переходить до служби підтримки Helsi і залишає звернення, а Helsi контактує з медзакладом.
- Пацієнту приходить сповіщення про результат скарги. Якщо лікар дійсно додав прийом помилково, його позначать таким, що не відбувся.