Топ-рішення для торгівлі: ПРРО, мобільний еквайринг і облік — сучасне мобільне рішення для підприємців

Програмний РРО від SM POS і мобільний еквайринг від банку КОНКОРД інтегрувалися і представили рішення для торговців «КасаЧек», яке на 100% розв’язує питання приймання оплат картками й фіскалізації продажів. 

Комплексне рішення для торгівлі «КасаЧек» працює за принципом 5 в 1. Поглянемо детальніше на ці можливості, переваги та реальну користь, яку від цього матимуть торгові точки, невеликі готелі та продуктові магазини, острівки торгівлі у ТЦ, перукарні та інші заклади малого бізнесу. Бо зручність прийому платежів потрібна не лише їм, а й клієнтам, які стомились переказувати гроші на картку і сплачувати за це відсотки. Та й для торгівлі вже давно є більш вигідні альтернативи, ніж оплата за використання платіжних терміналів.

Вигідний еквайринг у смартфоні

За приймання платежів картками відповідає банк КОНКОРД – «КасаЧек» використовує найкращий мобільний еквайринг ConcordTар. За це рішення банк КОНКОРД отримав нагороду «Провідні технології та інновації» премії FinAwards 2023.

Акційний тариф за використання еквайрингу — 0% на перші 50 000 грн обороту або протягом 3-х місяців. Виторг від продажу ви отримуєте на рахунок наступного дня, навіть у вихідні та у свята. 

Умови акції: Для усіх нових клієнтів, що вперше скористаються послугою ConcordTap (в період з 20 червня 2023 по 20 липня 2023) діятиме акційний тариф 0% на перші 50 тисяч гривень обігу або впродовж 90 днів (залежно від того, що наступить раніше). 

На відміну від звичайного терміналу, не потрібно сплачувати щомісячну плату за користування. Все, що потрібно для прийому оплат картками, – смартфон на Android з вбудованими NFC-модулем.

Щоб підключитися до еквайрингу потрібно лише зареєструватися в банківському додатку ConcordBusiness і за документами в «Дії» відкрити безкоштовний рахунок ФОП. Таким чином ви проходите дистанційну ідентифікацію і не треба йти до відділення банку.

Фіскалізація продажів – усе під контролем

Програмний РРО SM POS – це потужне робоче місце продавця в Android додатку, що дозволяє виконувати всі потрібні операції: реєстрація продажів, повернення товарів, службові внески-видачі тощо, комбінувати оплати, користуватися вбудованою системою дисконтів, реєструвати фіскальні чеки на сервері ДПС (режим ПРРО), проводити оплати готівкою, картами, та інше. Можливість підключення широкого спектра торговельного обладнання (ваги, друкарки, сканери ШК, індикатори) дозволяє максимально спростити роботу касиру і скоротити час обслуговування клієнтів. Рішення також включає online-кабінет керівника-адміністратора, що дозволяє організувати віддалений контроль та управління торговельними точками (управління асортиментом і цінами, оперативні звіти з продажів). Незабаром у кабінеті з’явиться можливість вести повноцінний товарний облік.

Також «КасаЧек» пропонує можливість оформити послугу «Під ключ». Ви надаєте нам усі необхідні дані – і проходите всі процедури реєстрації, не виходячи з дому (все робимо за вас). В результаті – отримуєте повноцінне робоче місце продавця протягом двох робочих днів!

Облік товарів та продажів – безліч можливостей

«КасаЧек» надає всі можливості для обліку товарів та продажів, роботи з довідниками. Можна робити періодичні звіти, формувати протоколи роботи змін.

Робоче місце торговця + сканер штрих-кодів

Для обладнання робочого місця продавця зазвичай додатково потрібно обладнання, наприклад, сканер штрих-кодів. Так от, в рішенні від «КасаЧек» є можливість сканувати штрих-коди за допомогою камери смартфона Infix Smart або за допомогою вбудованої спеціальної камери-сканеру у пристрої Sunmi. 

Для ФОП – безкоштовний рахунок за 3 хвилини онлайн

Для дистанційного підключення еквайрингу треба відкрити рахунок ФОП онлайн за документами в Дії. Час на подання заявки — 3 хвилини. Так торговець проходить ідентифікацію без візиту до відділення банку.

Банк КОНКОРД підготував для підприємців найвигіднішу на ринку пропозицію — безкоштовний рахунок ФОП (відкриття, користування, платежі – 0 грн).

До бізнес-рахунку йде платинова картка-ключ Visa Business Platinum з привілеями від Visa. А ще – особиста картка для особистих витрат. Все це також безкоштовно.

У ФОП буде персональний менеджер безкоштовно — це велика перевага, адже подібні послуги зазвичай надають тільки компаніям і то за гроші.

Підтримка: ми поряд!

Дуже важлива опція для ФОП — повна підтримка і супровід, починаючи з реєстрації у податковій і до старту роботи. Спілкуватися можна за телефоном, у Viber/Telegram або через email.

«На мій погляд, у наш дуже складний час, це ідеальне рішення для невеликих магазинів. По-перше: воно не потребує жодних інвестицій, як при купівлі чи оренді термінала. По-друге: дуже функціональне – в одному компактному пристрої я маю і касу, і банківський термінал та можу віддалено контролювати роботу магазину. По-третє: я значно заощаджую на витратах – немає оплати за оренду термінала, обслуговування рахунку та сервіс РРО. Я дуже задоволена цим рішенням. І в користуванні при оплатах клієнтами дуже зручно! Багато хто дивується, це ж незвично, але дуже сучасно!», — Наталія (власниця продуктового магазинчика в Києві на Троєщині).

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук