В Україні запустилася Comms — децентралізована ком’юніті платформа для власників спільнот та креаторів у різних напрямками та індустріях. Comms містить всі необхідні інструменти для менеджменту та просування спільнот.
Що за проект
- Comms створили серійні підприємці та криптоентузіасти Вадим Короленко, Владислав Мегера та Дмитро Присяжнюк. Раніше вони заснували ком’юніті Crypto Crew, яке, за даними розробників, налічує понад 3200 користувачів з України, Польщі, Німеччини, Чехії та США.
- Crypto Crew стало першим клієнтом платформи, для комʼюніті Comms замінило Discord, який раніше використовували для комунікацій та поліпшило подачу контенту. У планах Comms – перенесення чатів ком’юніті з Telegram.
«Запустивши у 2022 році Crypto Crew, ми змогли вирости до однієї з найбільших криптоком’юніті у Європі. При цьому ми на власному досвіді зіткнулись із проблемами та обмеженнями, які існують на таких соціальних платформах як Discord та Telegram. Це стало кроком до створення продукту, який зможе надати розширенні можливості для комунікації та освіти. Платформа Comms – це наш наступний крок у роботі із професійними креаторами та власниками спільнот», – прокоментував Crew Вадим Короленко, СЕО проекту.
- Ща даними розробників, 67% власників ком’юніті монетизують свою аудиторію. При цьому для запуску продукту вони потребують мінімум 4 сервіси та інструменти, команду з 5+ людей та бюджет у понад $3000. При роботі з різними платформами стикаються з обмеженнями щодо кількості учасників у чатах, мультиканальністю, поширення голосових та відеоматеріалів й відсутністю моделей монетизації.
- Comms пропонує рішення цих проблем за рахунок конструктора, який містить функції:
- автоматизації платежів,
- налаштування регулярних платежів,
- балів автоматизації,
- набір маркетингових інструментів,
- підтримку персонального консультанта,
- власну LMS для навчання (за даними засновників, вона наразі має понад 10 000 користувачів).
- Влітку 2023 року Comms планує запуск мобільного додатку для iOS та Adroid, який інтегруватиметься із десктоп версією платформи.
Бізнес-модель та монетизація
- Реєстрація та доступ до платформи Comms для власників ком’юніті – безоплатна.
- Монетизувати свої проекти власники ком’юніті можуть методом встановлення підписок та надання доступів до ексклюзивного контенту: прямих ефірів, додаткових матеріалів, платного фото- та відеоконтенту тощо.
- Comms має комісійну бізнес-модель, розмір комісії становить 10-20% залежно від країни та регіону кріейторів.
Як це працює
- Для початку роботи з платформою необхідна реєстрація. Вона доступна за номером телефону, адресою електронної пошти або за допомогою облікового запису Google. Після короткого онбордингу користувач потрапить на головну сторінку.
- Через меню навігації користувач може перейти на сторінку «Спільноти» і ознайомитися з доступними на платформі спільнотами. Кожна спільнота має своє власне місце на платформі з інформацією, яка може зацікавити користувача. Оформлення підписки відбувається на цій сторінці. Крім того, з цієї сторінки користувач може відкрити лендінги курсів, які були створені спільнотою і доступні для придбання. До курсів ми повернемося пізніше.
- Придбані спільноти відображатимуться на сторінці «Communities» як перша категорія для швидкого доступу. При натисканні на придбану спільноту користувач потрапить на сторінку з категоріями, де розташовані чати та канали. Слайдер зверху дозволяє швидко переміщатися між категоріями.
- У чатах можна писати повідомлення та реагувати на повідомлення інших учасників спільноти у вигляді емодзі. Крім того, користувач може почати приватний чат з іншим користувачем, натиснувши відповідну кнопку біля повідомлення.
- У своєму ворксейсі користувач матиме можливість швидко перейти до навчальних програм, які були придбані, а також до домашніх завдань у вигляді зручної Kanban-дошки.
- При натисканні на навчальну програму відкриється інтерфейс плеєра, і користувач зможе розпочати перегляд. Праворуч від плеєра буде програма курсу, через яку можна переглянути уроки в курсі, матеріали уроків, переходити між заняттями та відстежувати прогрес.
- На сторінці «Події» будуть відображатись графік подій, доступних користувачу. Тут будуть анонси прямих ефірів улюблених спільнот, офлайн зустрічі, марафони та інші події у вигляді календарика.
- У налаштуваннях профілю користувач зможе додати аватар, підключити електронну пошту і змінити своє ім’я та пароль.