Сервіс для прийому платежів WayForPay розробив для своїх клієнтів застосунок у якому можна налаштовувати магазин, приймати або повертати платежі, підписати договір або зробити ряд налаштувань, які раніше були доступними тільки у десктоп-версії особистого кабінету продавця. 

Наразі, мобільний додаток для онлайн продавців, отримав функціональність якої ще немає жоден український сервіс для прийому платежів. У застосунку можна провести реєстрацію, провести активацію, підписати договір, налаштувати магазин, приймати та контролювати платежі. 

Команда сервісу запустила новий застосунок, у травні минулого року. З початком перших блекаутів, було вирішено максимально перенести налаштування з кабінету для прийому платежів у смартфон. 

«За кілька місяців ми встигли зробити вже декілька оновлень мобільного додатку, та продовжуємо працювати над додаванням опцій, щоб продавці мали можливість виконувати основні дії з платежами та магазином у застосунку, а не тільки у десктоп версії», — говорять представники сервісу.

Що можна зробити за допомогою мобільного додатка, якщо у вас інтернет-магазин, ви надаєте послуги або продаєте товари та вам потрібно приймати платежі онлайн — читайте у невеликому огляді

Зареєструватись та активувати магазин для прийому платежів

Можна зареєструвати магазин та пройти його активацію для прийому платежів у додатку (додати документи можна у пару дотиків завдяки інтеграції з додатком «Дія», а підписати договір через сервіс «Вчасно»).

  • Створити магазин для прийому платежів або завершити активацію, навіть якщо реєстрація магазину була проведена з десктопу або у боті. 
  • Заповнити, погодити та підписати договір, наприклад через «Вчасно».
  • Завантажити документ.
  • Налаштувати отримання актів виконаних робіт.

Налаштування магазину для прийому платежів

У застосунку можна увімкнути або вимкнути необхідні платіжні методи для вашого магазину, налаштувати розстрочки та кількість платежів, додати сторінки для успішного та неуспішного платежу та багато інших функцій, які було перенесено з особистого кабінету. 

Доступне редагування реквізитів на які необхідно зараховувати платежі у магазині. При тому можливо додати від 1 до 4-х реквізитів для виплат. Можна перерозподілити пропорції для виплат (якщо, наприклад, ви продаєте курс з колегою, а прибуток розподіляєте на двох, то можна налаштувати 50% виплат на свій рахунок, та 50% на рахунок колеги). 

Якщо вартість товарів у вашому бізнесі у валюті — можна налаштувати курс конвертації. 

Можна налаштувати доступ до вашого магазину іншим співробітникам, наприклад, бухгалтеру або менеджеру з продажів.

Також доступні тонкіші налаштування, такі як формування параметрів реєстрів транзакцій та повідомлення про платежі у месенджері та інше.

Аналітика, платежі та клієнти

Можна дивитись аналітику транзакцій. Платежі за періодами, за методами та статусами оплати.

У меню «Платежі» можна дивитись інформацію за платежами та робити повернення грошей клієнту, за необхідності. Розхолдувати (якщо використовуєте блокування коштів) або скасовувати платіж клієнта або відправити квитанцію клієнтові з застосунку. 

Крім того, із застосунку доступна відправка квитанції клієнту повторно. 

Платіжні інструменти

У застосунку можна виставити рахунок (інвойс), прийняти платіж, створити соціальний інвойс (спеціальні сторінки для збору коштів, продажу товарів, квитків, інфопродуктів, сертифікатів). 

Також, до платіжних інструментів у застосунок було додано QR-Термінал, який дозволяє приймати платежі з карток в офлайн-точках по QR-коду. Немає потреби у терміналі та не потрібно сплачувати абонплату, достатньо створити свій QR та виставляти на нього різні рахунки, які клієнти зможуть сплачувати зчитавши код своїм смартфоном. 

Для того, щоб виставити рахунок на QR-код з застосунку достатньо тапнути по терміналу, ввести суму для оплати та дочекатись успішної оплати.

Незабаром у застосунку можна буде створити платіжні кнопки з такою ж функціональністю, як і у десктоп версії (з доставкою, регулярними платежами, зображенням, акціями тощо). Та планується перенесення інструменту «Донати» до мобільного додатку.

Інші переваги

У мобільний застосунок будуть надходити повідомлення про платежі у магазині та підказувати подальші кроки для активації магазину та підписання договору. 

Також з додатком можна потрапити в особистий кабінет відсканувавши QR на сторінці авторизації. 

А ще у застосунку з’явилась темна тема. Задля оптимізації роботи вашого приладу, комфорту для очей, та й просто для тих, хто полюбляє темні теми. 

Наразі, команда сервісу працює над додатковими опціями застосунку, та планує поступово перенести всю необхідну функціональність з «Особистого кабінету» до мобільного застосунку.

Завантажити додаток в App Store та Google Play.