Ідея FIT FOR FACE належить Олені Романовій, у якої до власної справи був багаторічний досвід косметологом. Оскільки вона довгий час порівнювала результати клієнтів, які вдавалися до масажів, і тих, хто обирав ін’єкції, мала розуміння про вплив останніх. Згодом, за словами підприємиці, й виникло бажання запустити бізнес і просувати одну послугу – масаж обличчя.
«Техніки збирала з усього світу понад 30 років своєї кар’єри. На основі них сформувала свою методику, яка полягає в пропрацюванні мʼязів, тканин голови, обличчя, шиї, декольте та поетапним навантаженням. Майже як в спортзалі», – розповідає в інтерв’ю AIN.Business Олена Романова.
До ідеї доєдналися близькі люди Олени, які повірили в проект. Так, засновницями студії є чотири дівчини: Буряк Тетяна, яка займає посаду CMO та директорки з розвитку бренду, Петрухіна Анастасія — бьюті-байєр, Петрухіна Єлизавета – CEO філіалу у Варшаві. Олена Романова в компанії є ідеологом і авторкою масажних технік FIT FOR FACE.
Від моменту обговорення до моменту зустрічі перших клієнтів пройшло не більше чотирьох місяців, пригадують в команді FIT FOR FACE. Студія запрацювала 10 серпня 2020 року, коли світ вже почав потрохи виходити з ізоляції, пов’язаної з пандемією коронавірусу.
«Щодо інвестування то ми на самому початку вирішили, що будемо вкладати власні кошти без залучення зовнішніх інвесторів або кредиту», – розповідає Ліза Петрухіна.
Хоча на момент запуску у студії вже була концепція, бізнес-модель, та прорахунки, з кандидатами у масажисти було складно. Причина полягала в тому, що мало хто вірив в успіх подібного проекту. Ліза Петрухіна, пригадує:
«Зрозуміло, що при існуючому виборі апаратної та ін’єкційної косметології в нас було складно повірити. Кандидатів ми мали багато, але коли вони чули що ми будемо популяризувати монопослугу – масаж обличчя, то не залишалося майже нікого».
Аби популяризувати ідею та концепцію, перші два місяці роботи команда платила за рекламу в інфлюенсерів і блогерів. Проте, за словами дівчат, пізніше в якості оплати почали пропонувати послуги по бартеру, і ця ідея виявилися виграшною. Крім цього, допомогло сарафанне радіо, яке «запустили» через друзів та знайомих, реклама в Instagram, а також згадки на ТВ. Зараз, коментує Тетяна Буряк, зокрема за допомогою цих інструментів, студія має щільний запис, іноді на 10 днів вперед.
AIN.Business й далі збирає історії малого та середнього бізнесу в Україні. Якщо вам є що розповісти, – заповніть форму:
Станом на кінець літа 2023 року, в команді FIT FOR FACE 30 людей та дві локації – основна в Києві, та ще одна у Варшаві. Хоча останню запустили восени 2022 року, засновниці вказують, що такий план був ще на етапі запуску бізнесу. Процес пришвидшила повномасштабна війна. На момент виходу історії, команда FIT FOR FACE у Варшаві налічує близько 15 людей. Є штатні працівники, а також люди на аутсорсі.
Варшавський філіал, за словами підприємиць, теж відкрили за власні кошти. Найбільша стаття витрат, — ремонт та оренда (залогова вартість за пів року) — близько $50 000. Загалом на локацію в Польщі витратили приблизно на 50% більше коштів, ніж на запуск у Києві. Одночасно, були й інші складнощі:
«Несподівано локальний ринок виявився для нас кардинально інший. Надважливим фактором є інші закони й система оподаткування. До того ж, в Польщі діють інакші правила маркетингу. Тут є дієві інструменти, які в Києві не працюють. Клієнт теж інший. Це стосується потреб і звичок. Вивчали аудиторію на практиці, що було нелегким процесом, проте нам вдалося».
Люди у Варшаві ходять на масаж обличчя рідше, ніж у Києві, констатують в FIT FOR FACE. Це, на думку підприємиць, мотивує докладати на 50% більше зусиль, аби заповнити простір та вийти на бажані показники.
Говорячи про київську студію, дівчата відмічають важливість локації. Розуміючи місцевий ринок і потенційних клієнтів, обрали центральне розміщення. Проте, додають засновниці, клієнти запитують про відкриття філіалів майже в кожному районі міста. Зокрема, на лівому березі столиці.
Наразі в базі FIT FOR FACE – більше 5000 клієнтів. В Києві роблять близько 700 масажів в місяць. Вартість процедури – від 880 до 4000 грн. Підприємиці також діляться, що в точку беззбитковості вдалося вийти на четвертий місяць роботи, а окупити інвестиції – через рік.
«На сьогодні, ми не тільки вийшли на довоєнні показники, а й перевершили їх майже в два рази», – додає співзасновниця Тетяна Буряк.
До повномасштабної війни команда студії запустила напрямок франчайзингу, проте оскільки довелося зосередитися на відродженні справи в Києві та запуску в Польщі, цей напрямок не розвивали. В найближчих планах засновниць FIT FOR FACE: перезапуск формату франчайзингу з новою командою та пропозиціями.
«Планів багато, але в наш час ставимося до них з обережністю. Загалом наші плани грандіозні. Не хочемо зупинятися ні на кількості, ні на кордонах двох країн. У нас багато запитів на франшизи, але є міста які ми б хотіли залишити за філіалами. Ми відкриті до перемовин і готові відкривати нові студії», – підсумовують героїні.
Нагадаємо, раніше AIN.Business розповідав історію київської фітнес-студії Integral, яка також має намір запуститися в Польщі: