Минулого року стало відомо, що подкастери, чиї шоу передбачають відтворення різноманітних шумів (шум моря, звуки птахів, або порожній білий шум) можуть заробляти принаймні $18 000 на Spotify. Тепер, як повідомляє Bloomberg, Spotify вирішив боротися з такими авторами, щоб перенаправити 3 мільйони щоденних прослуховувань в більш доцільні для компанії сегменти.

  • Подкастери, чиї шоу передбачають відтворення різноманітних шумів, як звуки природи, моря, чи просто білий шум, могли заробляти $18 000 на місяць завдяки рекламі, яку Spotify розміщував у своєму додатку і з якої платив авторам. 
  • Згідно з внутрішніми документами компанії, які опинилися в розпорядженні Bloomberg, станом на січень 2023 року, такі подкасти з білим шумом та звуками навколишнього середовища збирали близько 3 млн годин прослуховування на день.
  • Крім органічного трафіку з людей, які справді шукали щось подібне, популярність таких подкастів розганяв сам Spotify, оскільки його алгоритми сприймали такі записи як «розмовний» контент (а не музику) та просували його.
  • Коли Spotify зрозумів, яку увагу користувачі приділяють подкасти з білим шумом, компанія подумала про те, щоб видалити ці шоу зі стрічки та заборонити завантаження в майбутньому.
  • Аудиторію планувалося перенаправити аналогічні програми, які були б економічно доцільнішими для Spotify. Це, згідно з тими ж внутрішніми документами дозволили б, би збільшити річний валовий прибуток Spotify на $35 млн.
  • У відповідь на запит журналістів в компанії зазначили, що відмовились від цих планів і додали, що «продовжують мати подкасти з білим шумом на платформі».
  • Проте з авторами подкастів білого шуму почали відбуватися дивні події. Одна з тем на Reddit присвячена тому, що подкасти з білим шумом «зникають» з підписок користувачів. Автори таких записів стверджують, що деякі їхні записи також почали раптово зникати з їх акаунтів.