Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартап можна, заповнивши анкету за посиланням.

Loopo — це єдиний творчий простір, для планування, обліку та спілкування. Платформа об’єднує робочі процеси та допомагає ефективно керувати творчою командою.

Засновники та команда стартапу

Засновники стартапу — Влад Приставка, СЕО. Володимир Петрина, CTO. У нашій команді 3 основних учасники:

  • Влад, CEO. Його досвід розробки програмного забезпечення був досить різноманітним. Працював переважно у міжнародних fintech та health-care стартапах.
  • Володимир, СТО, з великим досвідом розробки в американських продуктових ІТ компаніях. Мав можливість співпрацювати з гігантами е-комерсу, саме тому має досвід у побудові ефективної архітектури високонавантажених систем.
  • Марія, СМО. У минулому відповідала за соціальні мережі та діджитал рекламу в групі компаній Нова пошта та з нуля створила відділ маркетингу для великої української ІТ-компанії.

Також в нас є декілька part-time-співробітників — копірайтер та проєктний менеджер. А також позаштатні підрядники — лінкбілдер та дизайнер.

Про що стартап

Операційна діяльність складає значну частку часу для усіх членів маркетингових команд, а також комунікаційних та діджитал агенцій. Мільйони чатів у месенджерах, хаос у всіх процесах, нереальні дедлайни, контент плани у Гугл таблицях чи Документах. А також часті звільнення через вигорання від надмірного навантаження та ускладнений онбординг нових спеціалістів.

Це все реальність, в якій живе велика частина виконавців та менеджерів у креативній індустрії. Ми пропонуємо рішення цієї проблеми — платформу, яка об’єднає робочі процеси та допоможе ефективно керувати творчою командою.

Платформа дозволяє розділяти публікації відносно каналів, делегувати задачі, використовувати шаблони задач та вести облік бюджету. А сучасний редактор тексту, надасть можливість оптимізувати процес копірайтингу та допоможе згенерувати публікацію. Тож Loopo допоможе уникнути банальних проблем, таких як забуті правки або пропущений дедлайн через контент план в гугл таблицях чи месенджерах.

Яка модель монетизації

Стратегією оплати є модель підписки з оплатою за кожного користувача. Але ми також пропонуємо безкоштовний план для залучення молодих команд, що тільки розвиваються.

Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?

Близько року Влад та Володимир розробляли платформу у пасивному режимі. І лише після початку повномасштабного вторгнення було прийняте рішення повністю сфокусуватись на просуванні системи та паралельній доробці функцій, які необхідні користувачам.

Помилки дуже типові для всіх фаундерів, хто вперше будує технічний стартап. Але ми хочемо подати їх не у вигляді переліку помилок, а скоріше як перелік рекомендацій та досвіду:

  • Проведення користувацьких інтерв’ю — це обов’язково. Спочатку книжка Mom’s Test, потім перелік основних питань і бігом «у поля», питати, що саме болить у вашої цільової аудиторії. Ми це зробили не одразу і це трохи відтермінувало нашу співпрацю з великими гравцями ринку.
  • Сирий продукт також можна давати тестувати. Коли ви робите стартап, швидкість та навички продажів часто важливіші за перфекціонізм фаундерів.
  • Якщо ви взаємодієте з різними користувачами, то тестувати потрібно давати всім. У нашому випадку у продукту є два типи стейкхолдерів:
    • Виконавці, що будуть користуватися платформою щоденно;
    • Менеджери, які контролюватимуть виконання задач та загальну ефективність департаменту.
  • Давати тестувати додаток тільки копірайтерам або SMM було не зовсім коректно з точки зору тест-стратегії.

Як виникла ідея створити стартап?

В оточенні Влада завжди було багато людей з креативної спільноти, що займались маркетингом чи створенням контенту. Зрозумівши з якими складнощами стикаються SMM-ники, він вирішив перевірити наявність проблеми і зрозумів, що всі креативні команди стикаються з проблемами у створенні та контролі власних процесів.

Влад дуже системна та структурована особистість, і він був шокований, що на ринку martech не існує єдиного рішення що розв’язує проблему організації творчих людей.

Малі команди вимушені і досі використовувати таблиці, а великі компанії будують власні кастомні рішення. Тому перевіривши ринок, команда Loopo вирішила виправити це, та принести на ринок наш новаторський продукт, побудувавши свій продукт на стику таск-менеджерів та контент-планерів.

Володимир приєднався до продукту вже на етапі розробки та взяв на себе ініціативу створення архітектури платформи та розробки її бекенду. А Марія — на фінальному етапі розробки платформи, аби провалідувати всі ідеї та почати тестування каналів залучення клієнтів.

Хто ваші конкуренти, які в них досягнення?

Ми розділяємо конкурентів Loopo на дві основні категорії: таск-менеджери і контент-планувальники. Однак командам зазвичай потрібно використовувати їх разом. Додамо до цього месенджер і поштову скриньку для комунікації, файлове сховище та текстові редактори. Це все, своєю чергою, збільшує навантаження на команду і знижує її ефективність.

Нашою основною унікальністю є обʼєднання цих сервісів в один, що дозволяє командам в одному місці швидко та ефективно готувати контент – від ідеї до кінцевої публікації, не відволікаючись на дрібниці. Тому Loopo — це єдиний творчий простір, який потрібен для планування, обліку та спілкування.

Яких конкурентів уже немає, чому, у них не вийшло?

Як таск-менеджери, так і контент-планери мають дуже багато ризиків. Але під час аналізу ринку, ми з командою знайшли найбільший з них — це дисбаланс між безплатними користувачами та платними командами.

Під час залучення клієнтів стандартними B2C методами, такими як платна реклама у соціальних мережах, банерна реклама, інфлуенс-маркетинг, бізнеси часто забувають оцінювати не тільки кількісний, але і якісний показник аудиторії. Саме тому більшість таск-менеджерів зараз збиткові — бо забагато операційних ресурсів витрачається на підтримання мільйонів безкоштовних юзерів, які створюють навантаження системі, а не гроші для бізнесу.

Наш підхід з самого етапу планування проєкту був кардинально іншим. Ми одразу сфокусувалися на B2B-ринку і пішли говорити з бізнесом — з власниками та топменеджерами діджитал агенцій, СМО продуктових та аутсорс ІТ-компаній, комунікаційниками у великих брендах тощо.

Зараз наш підхід не змінився. Шлях маркетингу та продажів на B2B-ринку набагато складніший, але саме в ньому ми вбачаємо long-term impact та більш стабільну економіку проєкту.

Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?

Наш цільовий ринок — це платформи для обліку задач та медіапланування. Оцінка цього сегменту ринку у 2025 році становитиме $6,53 млрд. SAM становитиме $2,69 млрд.

Низькоякісний SEO контент, пропаганда, інформаційний шум, віддалена робота та психологічно ускладнені робочі умови. Перші пункти роблять неефективним ваш контент-маркетинг, всі інші – блокують вашу маркетингову команду у рості та розвитку.

Ми провели понад 100 користувацьких інтерв’ю та чітко прослідкували динаміку: неструктуровані процеси у маркетингу ведуть до проблем:

  • постійна зміна комунікаційників;
  • вигорання;
  • загублені правки;
  • пропущені дедлайни;
  • непрозора система погодження матеріалів.

21 сторіччя — це світ, в якому content is king. Але тільки якщо цей контент якісний та унікальний. А таке можна створювати тільки побудувавши прозору та зрозумілу систему для кріейторів.

Скільки грошей/часу інвестовано?

Зараз проєкт ми фінансуємо з власних коштів. Більшість суми пішла на розробку, маркетинг та операційне забезпечення інфраструктури проєкту. Також, з появою підрядників та нових членів команди, зʼявились додаткові витрати на зарплати та підтримання корпоративної культури.

Пошук венчурних коштів для нас зараз відкрита тема. Ми активно поглинаємо інформацію з приводу правильного підходу до залучення інвестицій — слухаємо курс від нашого акселератора 1991, консультуємось з менторами та досвідченими стратаперами.

Наразі, виходячи з нашої фінансової моделі, ми плануємо залучати pre-seed-раунд у розмірі $500 000 на початку наступного року. Вже зараз готуємось та ведемо переговори із зацікавленими інвесторами та фондами. Але також відкриті до нових пропозицій 🙂

Чого вдалося досягти?

Зараз у Loopo вже понад 70 активних користувачів на місяць і більш як 20 платних команд, які активно використовують платформу у своїй щоденній роботі. Команди дуже різноманітні – від digital-агенцій до благодійного фонду, який допомагає тваринам, постраждалим від війни в Україні.

Ми вже залучили декілька великих бізнесів українського ринку до нашої платформи. Одними з наших клієнтів зараз є відділ комунікацій групи компаній «Нова пошта» — вони, як ніхто знають, чому важливо налагоджувати операційні процеси, аби все працювало злагоджено та приносило цінність бізнесу.

На черзі міжнародні компанії, що прагнуть збільшувати свою маркетингову ефективність. Зараз ми активно розвиваємо напрямок інбаунд-маркетингу та вже маємо перші успіхи, залучаючи клієнтів з західних ринків – США, Канада, Велика Британія тощо.