Маск знов зламав Twitter: посилання публікуються картинками, без заголовків

LONDON, UK - July 2023: The new Twitter Logo and brand is released which will replace the twitter bird. 3D Rendering.

Після чергового оновлення роботи Twitter (мережа тепер називається X) усі опубліковані посилання відображаються як клікабельні картинки, без заголовків. Це — не збій, схоже, що це — чергове покращення від Маска, нові правила публікування контенту. Про це повідомляють численні користувачі мережі, і команда AIN.UA також зіштовхнулася з цим у роботі.

  • Раніше, якщо опублікувати в Twitter посилання на новину, статтю чи будь-який інший контент, у твіт підтягувався його заголовок (або назва, якщо це відеоролик), а також зображення. Зараз, після оновлення, якщо спробувати опублікувати в мережі, наприклад, статтю, то у твіт підтягнеться картинка, яка водночас є гіперлінком на цей матеріал. Але назви самого матеріалу не буде, лише назва сайту, де він опублікований.
  • Ось приклад з недавніх публікацій AIN.UA: є текст самого твіту, є ілюстрація матеріалу, але заголовку немає, лише назва сайту:
  • Чому це важливо?
  • Таке нововведення щонайменше заплутає користувачів мережі, але може бути і відверто шкідливим. Адже тепер, наприклад, щоб поширювати новини про війну, для англомовної аудиторії потрібно буде до кожної писати зрозумілий опис, адже з картинки нічого не буде зрозуміло. Усім медіа та іншим виробникам контенту потрібно буде дублювати зміст заголовку в твіті, щоб їхня аудиторія зрозуміла, про що взагалі йдеться. Враховуючи, що заголовок — один із основних мотиваторів клікнути на медіаматеріал, охоплення у ЗМІ та блогерів можуть впасти.
  • Також це дає нові можливості людям та ботам, що поширюють дезинформацію: адже тепер посилання (без заголовку) можна підписати як завгодно, головне, щоби текст приблизно збігався із картинкою. І частина аудиторії повірить, що у тексті йдеться саме про те, про що написаний твіт. Приклад:
Ольга Карпенко: Редактор AIN.UA, працює у видані з 2012 року. Як жартує сама Ольга, вона "пише про стартапи з того часу, коли ще слова такого не було". Спеціалізація — знайти цікаву історію і розпитати всіх, щоб максимально широко і зрозуміло подати матеріаіл. Для зв'язку: Пошта | Facebook | LinkedIn