«Китайський Привіт», «В’єтнамський Привіт», «Тайський Привіт» та «Японський Привіт» — відомі місця на гастрономічній мапі Києва. Вони унікальні не лише відтворенням оригінальних страв країн, що фігурують у назвах, а й своїми інтер’єрами. Ті створені за допомогою автентичних елементів китайської, в’єтнамської, японської та тайської культур. За рік «Привітам» вдалося вийти на довоєнні показники, а ресторани продовжують розвиватися.
AIN.UA разом з Uklon Delivery підготували серію інтерв’ю з українськими бізнесами, що активно користуються сервісом доставки від Uklon, про те, як компанії пройшли ці півтора року та почуваються на ринку сьогодні. У другому матеріалі говоримо з Владом Голубєвим, керівником з розвитку Доставки Привітів, про виклики у роботі ресторанного бізнесу під час війни та важливість однакових цінностей для співпраці.
Матеріал підготовлено за підтримки Uklon Delivery
Що це означає?
Власну доставку на авто ми запустили 2021 року
Тоді у нас були власні автокур’єри, які доставляли замовлення з наших ресторанів у радіусі 3 кілометрів. Уявімо собі вечір, коли усі повертаються з роботи, центр, або на додачу ще й дощ або сніг — це дуже непроста задача. Замовлення могло проїжджати десь 20-30 хвилин один кілометр. Тобто тоді ми стикнулися з проблемою швидкості доставки та почали дивитися, що є на ринку в принципі.
Потім звернули увагу на «Сільпо» та їхні електроскутери. Провели дослідження, все прорахували, закупили скутери й запустилися наприкінці осені, припинивши співпрацю з автокур’єрами.
Взимку з команди із 6 кур’єрів у нас залишилося 2-3, бо робота непроста і погодні умови роблять своєрідну перевірку на міцність. Потім поступово почало наростати хвилювання і напруга в країні стосовно можливої повномасштабної війни.
Влад Голубєв, керівник з розвитку Доставки Привітів
І ось 24 лютого, той самий день, я прокидаюся, у мене розриваються телеграм-канали: чати з новинами, наші робочі чати, — що робимо, виходимо, не виходимо, обстріли, не обстріли, що відбувається. Звісно, тоді ресторани зачинилися, ми розрахувалися з усіма та кожен мав можливість попіклуватися про свою безпеку.
Через деякий час почали проект «Волонтерський Привіт»
Поряд із нашими ресторанами знаходився умовний заготівельний цех і там є бомбосховище. У нас лишилося багато продуктів і були ті, кому вони були необхідні. Тому наше керівництво прийняло рішення організовувати волонтерський центр, «Волонтерський Привіт». Все спорядження кур’єрів, зимовий одяг віддали ТрО та тим, хто цього потребував, скутерами розвозили обіди. Лише наприкінці весни почали думати, що робити далі, і почали з відкриття «Китайського Привіту», відновивши роботу з Glovo i Bolt.
Тоді зі зрозумілих причин вони дуже погано працювали, було мало кур’єрів. Показники по цих двох сервісах доставки впали на 40% — ця тенденція була по доставці в принципі. Не дивлячись на всі труднощі, з якими зіштовхнулись через повномасштабну війну, ми продовжували розвивати власну доставку, поступово набираючи оберти. Але навантаження на кур’єрів також зростало: якщо спочатку працював 1 на цілий день, а другий приходив на допомогу на вечір, то невдовзі нагрузки стало більше і вже працювало повноцінно 2 кур’єри.
Вже у березні 2023 року почали виходити на довоєнні показники. Тобто, для цього нам знадобився рік. Якщо говорити про доставку та кількість замовлень в межах доставки, тут показники впали. Через повномасштабну війну за цей період ми втратили незначну кількість гостей, 15-20%, але ми продовжуємо розвиватися та знайомити все більше киян з автентичною кухнею Азії.
На сьогодні у нас є свої кур’єри та доставка Uklon Delivery
Ми продовжуємо рости, якщо йдеться про доставку. Наша власна кур’єрська доставка покриває радіус 3 кілометрів центру: район КПІ, Поділ, Палац «Україна» і трохи район Арсенальної, щоб географічно зрозуміти. Доставка по всьому Києву відбувається завдяки нашим партнерам Uklon Delivery. Раніше ми тестували доставку Bolt, 838, також менших бізнесів. Починаючи з осені 2022 року, ми зупинилися на Uklon.
Чому саме на цій компанії? Бо це великий гравець на ринку, був і лишається. Окрім цього, компанія не лише доставляє, вона надає вау-сервіс. Таким чином за рахунок партнерства з Uklon Delivery, в нас є змога надавати вау-сервіс гостю в будь-якій точці Києва. Серед переваг також і те, що ця компанія робить інтеграції і йде назустріч бізнесу, з яким разом втілює сміливі маркетингові ідеї.
Ще у нас схожі цінності: зокрема варто лише згадати безплатні поїздки для волонтерів та їх підтримку. Це про емпатію та відкритість. Особливо зараз, коли у країні війна, культура волонтерства і допомоги один одному — неймовірно важливі.
ТЕКСТ Ліза Пальчинська
ЛІТЕРАТУРНА РЕДАКТОРКА Оля Закревська
ФОТО мережі «Привітів»
ПРОДЮСЕРКА Надя Миколаєнко
МЕНЕДЖЕРКА Яна Проценко
ПРЕДСТАВНИЦІ UKLON DELIVERY Віта Біла та Анастасія Горбенко