Під час повномасштабної війни в Україні Rozetka взялась активно розвивати свою франшизу, поступово нарощуючи темпи: за весь 2022 рік онлайн-ритейлер відкрив 23 точки за франшизою, а за неповний 2023-й – вже 40 (майже вдвічі більше, ніж торік).

На кінець жовтня франчайзингова мережа Rozetka вже налічує 116 франчайзингових точок видачі товарів. Це майже 30% загальної мережі, яка складається з 424 точки у 126 населених пунктах України.

Українці, своєю чергою, охоче інвестують в такий бізнес – щотижня в Rozetka надходить близько 15 заявок на відкриття франчайзингових точок. Потенційних франчайзі приваблюють:

  • відомий бренд;
  • маркетингові потужності (щомісячні акції Rozetka розповсюджуються на всі магазини);
  • безоплатна щоденна логістика;
  • умови та строки окупності.

Проте, не кожен охочий може запустити бізнес по франшизі Rozetka. У компанії є свої критерії, яким має відповідати кандидат та його активи, щоб отримати шанс влитися в мережу. Редактор AIN.UA спитав у ритейлера, що потрібно для відкриття точки видачі Rozetka за франшизою та як саме компанія допомагає своїм франчайзі розвивати бізнес.

Зображення в цьому матеріалі: Rozetka

Які формати точок Rozetka пропонує по франшизі?

Наразі компанія пропонує два формати магазинів.

  1. Робота виключно з клієнтськими посилками;
  2. Точка видачі зі встановленою вітриною з алкоголем у клієнтській зоні.

Також у планах компанії розробити для франчайзі можливість продажу супутніх товарів у клієнтській зоні магазинів.

Інвестиції та окупність

Як раніше розповідав AIN.Business, інвестиції у відкриття точки залежать від стану приміщення та формату.

  • Точка з алкогольною вітриною потребує інвестицій до 850 000 грн.
  • Без алкогольної вітрини – від 650 000 грн.

Як стверджують в компанії,

  • строки окупності – до 24 місяців;
  • прибуток – від 35 000 грн на місяць.

Як Rozetka відбирає франчайзі?

«З кожним потенційним франчайзі ми проводимо співбесіду, на якій і ухвалюємо рішення про подальшу співпрацю. А повний перелік вимог до кандидата такий:

  • успішний управлінський досвід (це може бути як власна справа, так і робота за наймом);
  • наявність власних коштів для інвестування (від 650 000 грн);
  • мати власне або орендоване приміщення від 40 кв.м;
  • активна зайнятість розвитком точки видачі на початковому етапі роботи», – пояснюють в компанії.

Отже, ще до етапу співбесіди варто подбати про наявність відповідного приміщення. Метраж – не єдина вимога компанії, є й інші, які варто враховувати. Почати варто з населеного пункту, в якому має намір працювати франчайзі.

Які вимоги до приміщення та місця відкриття?

Поки що можливість відкрити точку Rozetka за франшизою доступна не в усіх містах України.

«Наразі на території України є близько 50 населених пунктів, де ми можемо розглянути потенційне відкриття франчайзингового магазину. На сайті потенційні франчайзі можуть ознайомитись з містами для відкриття франчайзингового магазину Rozetka».

Зараз перелік міст, де Rozetka планує відкривати точки видачі по франшизі, такий:

МістоОбластьКількість населення в містахПотрібно відкрити ФТВ
ВінницяВінницька370 8341
ГайсинВінницька25 8181
КозятинВінницька25 1071
ЛадижинВінницька22 8001
ХмільникВінницька28 2171
ЛуцькВолинська217 0821
ДніпроДніпропетровська984 4231
МарганецьДніпропетровська46 0971
ПершотравенськДніпропетровська27 8921
ПокровськеДніпропетровська9 7391
ЖитомирЖитомирська268 0001
МалинЖитомирська25 8311
ОвручЖитомирська15 5511
УжгородЗакарпатська112 4471
ВільнянськЗапоріжська22 5221
ЗапоріжжяЗапоріжська746 7491
БогуславКиївська16 1901
КагарликКиївська13 4611
Знам’янкаКіровоградська22 0691
КропивницькийКіровоградська226 4911
БориславЛьвівська37 0931
Новий РозділЛьвівська28 8371
ВознесенськМиколаївська34 4041
РоздільнаОдеська17 7511
РеніОдеська18 3201
КременчукПолтавська224 9971
ЗдолбунівРівненська30 0001
РівнеРівненська242 3181
ГлухівСумська34 8261
КонотопСумська88 2771
СумиСумська264 7531
ШосткаСумська74 1251
ЧортківТернопільська28 6861
ПервомайськийХарківська29 0591
СлавутаХмельницька35 2031
ЗвенигородкаЧеркаська16 6431
Корсунь-ШевченківськийЧеркаська17 5891
ЧернівціЧернівецька262 2761

Цей перелік регулярно оновлюється. Якщо в таблиці є ваше місто, наступні критерії стосовно приміщення такі:

  • від 40 до 100 м²; 
  • 1-й поверх нежитлового приміщення; 
  • відсутність сходинок, в іншому разі – наявність пандуса; 
  • наявність паркувальних місць для авто; 
  • відстань до інших точок видачі Rozetka від 1 км.

Що по персоналу?

Для роботи точки Rozetka потрібно від 2 до 4 осіб. Вимоги до персоналу:

  • знання касової дисципліни;
  • початкові знання товарів, які представлені на сайті Rozetka;
  • енергійність, відповідальність та клієнтоорієнтованість. 

Важливо зазначити, що з навчанням персоналу компанія допомагає – це входить у супровід франчайзі Rozetka.

Як Rozetka супроводжує франчайзі?

  • Надає індивідуальний бізнес-план кожному франчайзі на етапі погодження приміщення;
  • З моменту погодження до повноцінного відкриття магазину за франчайзі закріплюється менеджер, який супроводжує та консультує на всіх етапах;
  • Компанія передає франчайзі індивідуальний дизайн-проєкт магазину, надає візуалізацію рекламних носіїв з вихідними файлами;
  • Під кожний магазин менеджер з відкриття готує план з чіткими діями франчайзі та представників компанії;
  • Rozetka також надає своїм франчайзі підрядників з виготовлення меблів, складських стелажів, вивісок, фірмового одягу та інших підрядників, які необхідні для повноцінного відкриття магазину.

«Бізнес-процеси Rozetka максимально автоматизовані та налаштовані таким чином, що франчайзі необхідно буде зосереджувати увагу лише на якісному та швидкому обслуговуванні клієнтів. Якщо магазин відкривається у місті, де Rozetka ще не представлена, тоді франчайзі треба буде розширити впізнаваність послуг компанії шляхом розміщення у місті додаткових рекламних носіїв», – пояснюють в компанії.

Заявку на франшизу можна залишити на сайті.