«Київстар» оцінив фінансовий вплив кібератаки, яка сталася в грудні 2023 року. Втрати доходів унаслідок скасування для своїх клієнтів місячної плати за надання послуг як компенсації, становитимуть близько 3,6 млрд грн (приблизно $95 млн).

Про попередню оцінку фінансового впливу від кібератаки повідомила у пресрелізі материнська компанія «Київстар» VEON Ltd.

  • Компанія не очікує, що кібератака суттєво вплине на її фінансові результати за 2023 рік через витрати, пов’язані з ремонтом обладнання, роботою IT-фахівців, та компенсації зовнішнім консультантам і партнерам у 2023 році.
  • Кібератака тимчасово порушила роботу мережі та послуг «Київстар», перервавши голосовий та інтернет-зв’язок на мобільних та фіксованих мережах, міжнародний роумінг, а також послуги SMS для клієнтів «Київстар» в Україні та за кордоном.

«Київстар» відновив роботу послуг у кілька етапів, починаючи з голосового та інтернет-зв’язку. Після стабілізації мережі компанія одразу ж почала пропонувати компенсації клієнтам за незручності, зокрема місяць безкоштовних послуг на певних типах контрактів.

Зазначається, що «Київстар» продовжить роботу з відновлення роботи та компенсації клієнтам у найближчі місяці. Витрати або втрати доходу від будь-яких інших таких заходів є невизначеними та наразі не можуть бути обґрунтовано оцінені.

VEON та «Київстар» подякували клієнтам за підтримку та лояльність, продемонстровану під час і після кібератаки, а також своїм партнерам та українській владі за підтримку у відновленні послуг.

Хакери зруйнували приблизно 40% інфраструктури компанії, зокрема, сильно постраждав прошарок мережі.