TikTok тестує функцію, яка може зробити усі дописи користувачів доступними для покупки. Як пише Bloomberg, цей крок є частиною планів компанії перетворити соцмережу на багатомільярдний бізнес електронної комерції.
Нова функція автоматично розпізнає предмети на відео та направляє користувачів «знайти подібні товари в TikTok Shop».
Представник TikTok підтвердив виданню, що функція на ранній стадії тестування.
До цього лише деякі інфлюенсери та бренди мали можливість позначати продукти. Вони мали проходити процедуру схвалення в адміністрації TikTok, але автоматична ідентифікація товарів на відео дозволить суттєво розширити можливості e-commerce на платформі – лише протягом 2024 року компанія планує наростити у США продаж до $17,5 млрд.
Про появу такої функції повідомляло видання Business Insider у листопаді минулого року. А кнопка «знайти подібні товари в TikTok Shop» була помічена на відео, опублікованих у вересні та жовтні минулого року.
Запуск магазину тримав змішані відгуки. Продавці високо оцінили застосунок, оскільки вони зафіксували рекордні продажі для своїх малих бізнесів протягом першого святкового сезону. Проте користувачі скаржилися на підробки та контрафактні товари, що продаються на ринку TikTok. Деякі також кажуть, що засилля рекламних постів від інфлюенсерів псує враження від користування платформою.