Супербоул вже давно припинив бути суто спортивною подією. Фінал найпрестижнішої американської футбольної ліги щороку збирає колосальну аудиторію по всьому світу, що робить його ідеальною платформою для рекламодавців.

USA Today оцінила, що 30-секундні рекламні слоти на Супербоулі у 2024 році коштують у середньому $7 млн.

Чимало байдужих до американського футболу глядачів вмикають трансляцію лише заради рекламних роликів та трейлерів, які стають темою обговорень наступного дня.

Редакція AIN.UA вибрала найцікавіші з них.

Тіна Фей для Booking.com

Ця кампанія, ймовірно, єдина туристична реклама на Супербоулі-2024. Креативний ролик розігрує сценарії з «двійниками» Тіни Фей, яка шукає ідеальне місце для відпочинку.

Мартін Скорсезе для Squarespace

У рекламі компанії web-розробника Squarespace головну роль грає режисер Мартін Скорсезе, який застрягає у заторі під час вторгнення прибульців. У ній показують, наскільки люди зациклені на своїх екранах, навіть не помічаючи іншопланетян. Тому прибульці створюють сайт Hello Down There на Squarespace, щоби привернути увагу.

Дженніфер Еністон для Uber Eats

У рекламі Uber Eats для Супербоулу-2024 знялися багато зірок, які кумедно про щось забувають. Ролик показує, наскільки розсіяними ми можемо бути, коли йдеться про їжу. Дженніфер Еністон не впізнає свого колегу з серіалу «Друзі» Девіда Швіммера. Вікторія Бекхем забуває назву Spice Girls. Репер Jelly Roll думає, що його татуювання на обличчі насправді підроблені. Співак Ашер забуває, що виступає у перерві Супербоулу.

Бейонсе для Verizon

Реклама американської телеком-компанії Verizon для Супербоулу представляє Бейонсе, яка намагається зламати їхню мережу 5G, зазнаючи кумедної невдачі. Вона приміряє різні образи, навіть створює власну роботизовану версію та балотується у президенти США. Також співачка натякнула на новий альбом, який вийде 29 березня.

CrowdStrike

Ролик американської кібербезпекової компанії CrowdStrike у стилі вестерну фантазує про майбутнє галузі. У ньому роздумують про підходи для захисту бізнесу від найбільш вдосконалених кібератак.

The Fall Guy

Трейлер майбутнього фільму The Fall Guy з Раяном Ґослінґом у головній ролі, який надривно плаче слухаючи Тейлор Свіфт. Це продовження популярного серіалу 80-х про каскадера, який розслідує вбивство акторки. Фільм вийде на екрани у березні 2024 року.

Kingdom of the Planet of the Apes

Трейлер четвертого нового фільму серії перезавантаження франшизи «Планета мавп», який вийде у травні цього року.

Загублений Ашер для Apple Music

І знову Ашер. Цього разу він губиться у короткому фільмі-рекламі Apple Music, знову забуваючи, що він має виступати на Супербоулі.

Google showcases AI accessibility

Демонстрація можливостей штучного інтелекту Google для людей з інвалідністю.

Microsoft

Реклама хмарних технологій Microsoft Azure з акцентом на їхню потужність та гнучкість.

Крістофер Вокен для BMW

Реклама електромобіля BMW iX з легендарним актором Крістофером Вокеном в епатажній ролі.

T-Mobile

Низка знаменитостей, серед яких Бредлі Купер, Лора Дерн та зірки серіалу Suits, намагаються отримати ексклюзивний статус Magenta від T-Mobile, влаштовуючи кумедні та дивні прослуховування. Але T-Mobile показує, що цей статус не треба заслужити – він автоматично доступний клієнтам, і пропонує преміальні переваги без зайвих зусиль.

Дедпул та Росомаха

Останнє у підбірці, але не за важливістю – перший трейлер фільму «Дедпул та Росамаха», який ми маємо побачити вже цього липня. До своїх ролей повертаються Раян Рейнольдс (Дедпул) та Г’ю Джекман (Росомаха). Це довгоочікуване продовження другої частини франшизи про Дедпула, яка побачила світ у 2018 році. Цього разу ймовірно йдеться про зміну всього кіновсесвіту Marvel.