«ПриватБанк» запустив нову функцію «Календар звітів», яка автоматично заповнює календар податкових звітів з урахуванням історії звітів та даних податкової служби. Про це у банку повідомили AIN.UA.
Послуга працює в розділі «Електронна звітність» у вебверсії «Приват24 для бізнесу», вона допоможе підприємцям не пропустити терміни подання податкової звітності.
Як це працює?
- Під час входу в меню «Облік та звіти – Електронна звітність» автоматично вмикається помічник, який допоможе налаштувати «Календар звітів».
- Користувачі можуть:
- Надіслати запит в податкову, щоб завантажити дані для календаря.
- Прибрати звіти, про які не потрібно нагадувати.
- Додати будь-який звіт, а термін у «Календарі звітів» проставиться автоматично.
Також у сервісі «Електронна звітність» можна відразу сплатити податки на основі прийнятого звіту «Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи» та вести «Книгу обліку надходжень та витрат», «Фінансову звітність» та багато іншого.
Також бізнес-клієнти «ПриватБанку» можуть створювати, редагувати та копіювати зарплатні відомості у смартфоні та здійснювати через них платежі.