«ПриватБанк» запустив програму лояльності для своїх клієнтів «Привіт», яка пропонує персональні знижки та кешбек від українських брендів і компаній. Про це йдеться в пресрелізі, який отримав AIN.UA.
У компанії кажуть, що програма заснована на інтелектуальних алгоритмах, штучному інтелекті та аналізі споживчої поведінки. Тобто підбиратиме для кожної людини ті пропозиції, які збігаються з її споживчими, платіжними звичками, географією проживання та «зміною пори року чи необхідністю «перевзути» авто».
Член правління «ПриватБанку» з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко назвав «Привіт» першою на банківському ринку персоналізованою програмою лояльності, яка дозволить клієнтам «обирати найцікавіші пропозиції» на відміну від «стандартних кешбеків».
Як скористатися
Програма лояльності вже доступна для всіх 18,5 мільйонів клієнтів банку. Її можна знайти в меню «Привіт» мобільного застосунку чи вебверсії «Приват24». Перелік доступних покупок від постійних і нових партнерів програми оновлюватиметься щодня, пропозиції діятимуть від декількох днів до місяця.
Кількість активованих пропозицій не обмежена. Кешбек чи знижка надається автоматично від кожної оплати карткою «ПриватБанку» та активується під час оплати товару.