Автор: Ігор Івіцький, засновник школи Google-реклами та експерт з Google Ads
Методи просування бізнесу в Україні та за її межами — дуже відрізняються. Саме тому українським підприємцям потрібно врахувати всі тонкощі глобальної реклами, щоб успішно продавати свої товари чи послуги за кордоном.
Запуск реклами на нові ринки: що треба знати?
Далі розповість Ігор Івіцький, засновник школи Google-реклами та спеціаліст з Google Ads. Бюджет облікових записів під його управлінням $16+ млн на місяць.
Мій досвід реклами охоплює 185 країн по всій земній кулі (тобто там, де працює Google), з нього я виніс 3 ключові нюанси, від яких залежить чи буде рекламна стратегія успішною.
→ Do you speak Google?
Наскільки добре ви розумієте мову алгоритму Google? Коли ви підбираєте ключові слова та аудиторії, майте на увазі, що алгоритм Google Ads ідеально працює лише з англійською мовою — розуміє всі словоформи, фразеологізми, сленгові слова. Якщо мова комерційно не цікава, розробники алгоритму Google приділяють набагато менше часу на аналіз лінгвістичних особливостей мови.
Як це працює?
Був період, коли Google Ads не бачив різниці між запитами «місто Київ», «князь Кий», «більярдний кий». Він показував оголошення рекламодавців, що продають товари для більярду тим, хто шукав інформацію про місто. Наразі це виправили, але загальна проблема залишилася.
Висновок: при роботі з різними мовами в рекламі важливо детально та якісно пропрацьовувати ключові та мінус слова.
→ Вартість реклами (спойлер: вища)
Для багатьох українських компаній мрії про масштабування та вихід на закордонні ринки розбиваються об рекламний бюджет.
До прикладу, якщо в деяких нішах на невеликі міста України цілком може вистачити бюджету у $200-$300 на місяць, то у США лише один клік на оголошення може коштувати $200-$300. А якщо таких кліків тисячі на день?
В Україні можна собі дозволити зайти в рекламу «з ноги» — налаштувати косо-криво, вкласти трохи грошей і навіть отримати результат. Але навіть в сусідній Польщі цей підхід навряд чи спрацює.
Річ у тім, що у країн з розвиненою економікою (США, Британія, Канада тощо) майже у всіх нішах колосальна конкуренція, де з точністю до долара виміряють скільки клієнтів кожна рекламна кампанія їм принесла. І коли ми пробуємо конкурувати з такими компаніями без підготовки, ми «зливаємо» бюджет.
Висновок: ще до запуску реклами треба провести детальний аналіз та підготовку.
«Не обов’язково витрачати сотні тисяч на рекламу, достатньо знати, як змусити алгоритм Google «полюбити» вашу рекламу. Дізнайтесь 3 секрети роботи в Google Ads на майстер-класі.
Я працюю нон-стоп з рекламодавцями по всій земній кулі: Лондон, Нью-Йорк, Гонконг, Сідней та Київ. Сумарно під моїм керуванням були бюджети у розмірі $789 млн.»
→ Шалена конкурентність
Коли мої учні (підприємці, СЕО, керівники, спеціалісти з Google Ads) масштабуються на Європу або Штати, то в них спочатку виникає певний шок, адже всі звикли, що реклама окупається практично одразу, з першого замовлення. А якщо реклама йде в мінус, то її просто зупиняють.
У Штатах нормальна практика, коли середній чек першого замовлення скажімо $300, а вартість реклами, щоб це замовлення отримати — $1000. Тобто компанія працює у збиток протягом перших 3-х замовлень клієнта і тільки з 4-го починає заробляти. Хто не витримує такий бюджет на рекламу, вибуває з перегонів.
Висновок: будьте готові працювати на утримання клієнта і повторні продажі.
Отже, як бізнесу рекламуватись на міжнародні ринки? По-перше, глибше розібратись в алгоритмі Google Ads. По-друге, якісно підготуватись залежно від рівня конкуренції рекламного середовища.
Приходьте на майстер-клас та дізнайтесь як Google Ads може приносити клієнтів у ваш бізнес з меншими витратами на рекламу.