До 100-річчя Сергія Параджанова мережа супермаркетів «Сільпо» створила проєкт на честь режисера. На сайті проєкту можна переглянути освітні відеоролики про митця, а в магазинах «Сільпо» — випити кави з колекційних стаканів з зображенням режисера.
Рішенням ЮНЕСКО 2024 рік став роком Сергія Параджанова.



«Дослідження його стилю життя показує, що Параджанова недаремно вважають найгастрономічнішим режисером світового кінематографа», — говорить Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу мережі супермаркетів «Сільпо».
Для наповнення сайту мережа супермаркетів співпрацювала з Музеєм Сергія Параджанова у Єревані. У межах проєкту створили 5 освітніх роликів про життя режисера, митців, натхнених Параджановим, кінострічки «Колір граната» та «Тіні забутих предків».
«Фігура Сергія Параджанова — вічно жива статуя свободи України. Свободи абсолютної. Важко знайти в історії національного кіно та культури імʼя, навколо якого б точилася така кількість оцінювальних штампів і яке було б настільки недооцінене», — каже спікер освітніх роликів. Андрій Алферов, режисер та кінознавець.