Консалтингова група компаній One Philosophy презентувала дослідження Життєстійкості українського бізнесу та організації. Для дослідження було проведено 30 глибинних опитувань з керівниками та власниками компаній.

Серед тих, хто взяв участь, представники компаній МакДональдз, Укрпошта, Ощадбанк, Farmak, Національного центру «Український Дім», Ajax Systems, Добробут, Планета Кіно, Glovo, SkyUp Airlines, WOG, Rozetka.ua, Vivat та інші.

Основні висновки дослідження:

  • 80% респондентів дослідження відзначають, що відчувають нестачу талантів. Це пов’язано з міграційними та мобілізаційними процесами. Респонденти активно готують рішення, зокрема впровадження додаткового навчання для жінок на професії, притаманні чоловікам. Ринок праці став ринком кандидата, а не роботодавця.
  • Усвідомлення довготривалості війни стало важливим для побудови життєстійкої стратегії та тактики. 
  • Бізнес змінює горизонти планування. Довготривалими залишилися візійне та стратегічне бачення розвитку організацій. А от тактичне та операційне планування переважно коливається в діапазоні від 2 місяців до року.
  • Майже всі опитані бізнеси й організації в той чи інший спосіб підтримують ЗСУ та ветеранів війни. Крім того, переважна більшість підтримує та продовжує виплачувати заробітні плати тим співробітникам, які долучились до Збройних сил України.
  • Турбота про ментальний стан команди перейшла в категорію «необхідне». Відчувається значна втома та вигорання людей. Компанії впроваджують корпоративних психологів та програми із підтримки ментального здоров’я команди.