Техногігант Meta представив новий інструмент на основі штучного інтелекту, який за допомогою текстових підказок може менш ніж за хвилину згенерувати 3D-об’єкт. Про це компанія повідомила у своєму блозі.

  • Meta 3D Gen підтримує фізичний рендеринг (PBR) і генеративне ретекстурування раніше згенерованих (або створених художником) 3D-форм із використанням додаткових текстових підказок. 
  • Ключовими компонентами інструменту є Meta 3D AssetGen та Meta 3D TextureGen. Вони відповідають за генерацію тексту в 3D та тексту в текстуру відповідно. Інтеграція цих двох методів дає виграш у 68% порівняно з одноступеневою моделлю, пише технокомпанія.

«Поєднуючи їх сильні сторони, 3DGen представляє тривимірні об’єкти одночасно в трьох видах: у просторі видимості, в об’ємному просторі та в ультрафіолетовому (або текстурному) просторі», — стверджують у блозі. 

Зазвичай створені ШІ 3D-об’єкти мають проблеми з реалістичним освітленням і властивостями матеріалів, що обмежує їхню корисність. Тому підтримка PBR дозволяє реалістично реагувати на різні умови освітлення, що робить їх набагато більш універсальними, вважає VentureBeat.

Для ігрової індустрії Meta 3D Gen може прискорити розробку об’ємних віртуальних світів, дозволяючи розробникам швидко створювати прототипи та ітерації над середовищами та ресурсами. 

В архітектурі та промисловому дизайні система може забезпечити швидку візуалізацію концепцій, пришвидшити процес проєктування та покращити комунікацію з клієнтами.

Однак поява цієї технології може змінити майбутнє 3D-моделювання як професію. Можливо, Meta 3D Gen підвищить продуктивність 3D-художників, але також може зменшити попит на деякі рутинні створення 3D-об’єктів.