Google звернувся до материнської компанії Ray-Ban EssilorLuxottica з обговоренням ідеї створення брендових окулярів з ШІ-моделлю Gemini. Попри те що зараз EssilorLuxottica співпрацює з Meta, пише Android Authority з посиланням на ексклюзив The Verge.

  • Нещодавно Meta оновила свою лінійку розумних окулярів Ray-Ban і додала у них ШІ-помічника. Хоча перші окуляри Meta випустила ще у 2021 році, оновлені аксесуари за кілька місяців купили більше, ніж попередні за два роки.
  • Тож тепер Meta розглядає можливість багатомільярдної інвестиції у франко-італійську групу вартістю €87 млрд EssilorLuxottica, пише Financial Time, та придбати 5% акцій компанії. Проте немає гарантій, що це таки станеться.
  • Тим часом Google також розглядає можливість знову вийти на ринок розумних окулярів і запартнеритись саме із Ray-Ban. Журналісти пишуть, що техногігант звертався до материнської компанії бренду, щоб обговорити це питання. Але все ще малоймовірно, що Meta через це втратить свого партнера.

Водночас Google об’єдналася з Samsung і Qualcomm для створення конкурента Apple Vision Pro – Samsung XR. Він може з’явитися вже 2025 році. Пошуковий техногігант працюватиме саме над розробкою платформи для гарнітур і розумних окулярів.

Тож навіть якщо Google переконає виробника Ray-Ban випустити смартокуляри Gemini, до комерційного релізу ще дуже довго. Це не перша спроба Google вийти на ринок розумних окулярів. Майже 10 років тому вони намагалися запустити Google Glass у партнерстві з Luxottica (до об’єднання з Essilor).

Однак тоді це популярності не отримало, зокрема через питання конфіденційності, обмежений час автономної роботи, високу вартість і відсутність чітких кейсів використання. У 2015 році компанія зняла окуляри з продажу.