Оборот української косметики на ринку в Україні складає $15-20 млрд на рік — до 10% ринку.
В цей обсяг входять і нішеві бренди, зазначає співзасновниця Beehive Cosmetics Ніна Домбровська у інтерв’ю LIGA.net.
«До повномасштабного вторгнення українська продукція у ньому займала лише 2%-3%. Є велика кількість українських брендів, які є нішевими. Якщо і їх додати, то, можливо, вийдемо на 10% частки українських брендів на ринку, але не більше», – говорить підприємиця.
Домбровська додає, що не всі українські косметичні виробництва готові до співпраці з ритейлом. Для цього потрібно виробляти відповідні обсяги продукції та сертифікувати товар. Не всі компанії можуть це забезпечити. Окрім того, ритейл забирає значний відсоток маржі.
До повномасштабного вторгнення не всі ритейли так само були готові співпрацювати з українськими брендами.
«До війни, коли я спілкувалася з ритейлом преміального формату, мені казали, що український бренд вони ніколи не поставлять на полицю. Ставлення точно змінилося. Я бачу їх бажання і розуміння поставити на полиці український продукт», — додає співзасновниця Beehive Cosmetics.