Один із творців платформи з пошуку безплатного житла для українських біженців Ukraine Take Shelter, випускник Гарвардського університету Аві Шиффманн заснував стартап Friend.
Компанія розробляє девайс на основі штучного інтелекту, який пропонує емоційну підтримку та спілкується з вами, пише International Business Times.
Проєкт уже залучив $2,5 млн при оцінці в $50 млн.
На вигляд Friend — це шнурок, на якому замість кулона розташований невеликий круглий девайс із кнопкою. Компанія стверджує, що він завжди слухає свого власника та завдяки ШІ може генерувати текстові відповіді, які приходять на телефон.
Голосову підтримку Шиффманн поки не розглядає. Він каже, що текст конфіденційніше та швидше сприймається. До того ж часто голосові помічники дають збої. Так, наприклад, пристрій AI Pin від Humane ніяк не міг вимовити псевдонім співачки Beyoncé.
Читайте також: Ai Pin вказала неправдиві дані у своєму демовідео, а згодом виправила відповіді ШІ
Розробник каже, що Friend не для покращення продуктивності, а саме для емоційної підтримки та спілкування. Він підійде для тих, хто відчуває себе ізольованим і бореться із самотністю.
Як і більшість ШІ-стартапів, пристрій працює на сторонніх великих мовних моделях. Friend працює на основі комбінації мовних моделей Claude 3.5 від Anthropic та Llama 3 від Meta.
Поки що Friend немає в продажі, але вже можна подати заявку на передзамовлення.
Девайс коштуватиме $99 і буде доступний винятково на пристроях з iOS. Перша партія має надійти у продаж в січні 2025 року.
Що передувало стартапу
У 2022 році, коли росія розгорнула повномасштабну війну проти України, двоє студентів Гарвардського університету Аві Шиффманн і Марко Бурстейн створили сайт безплатного житла для українських біженців UkraineTakeShelter.com. На той момент Шиффманну було 19 років.
У 17 років він відзначився розробкою одного з найбільш відвідуваних трекерів коронавірусу у світі. Там містилася актуальна інформація про COVID-19.
У жовтні 2023 року Шиффманн анонсував створення розумного кулона під назвою Tab вартістю $600, який зібрав передзамовлень на понад $100 000. Врешті цей проєкт трансформувався у Friend.
Стартап надає попереднім замовникам можливість передзамовити Friend або просто отримати відшкодування, пише TechCrunch.