Zoom запускає нову пропозицію на додаток до щомісячної та річної підписок – проведення одноразових вебінарів, які можуть приймати до 1 мільйона учасників. Про це компанія повідомила у своєму блозі. 

Клієнти можуть обрати вебінари для 10 000, 50 000, 100 000, 250 000, 500 000 та 1 млн учасників, кожен пакет включає підтримку команди Zoom Event Services. Вебінари можуть тривати до 30 годин, залежно від придбаного тарифного плану, і включати до 1 000 інтерактивних відеоучасників.

Також користувачі потім зможуть отримати різну статистику: звіт про реєстрацію або відвідуваність та залученість аудиторії, «щоб отримати уявлення про результати стратегії проведення вебінарів».

Спочатку вебінари Zoom будуть доступні лише в США, кажуть у компанії. І поки не зрозуміло, коли їх розгорнуть в інших країнах. Такі вебінари будуть корисні для великих компаній, галузі розваг (артистів чи музикантів) або ж державного сектора.

Коштуватиме такий одноразовий вебінар не дешево — $100 000. Але як пише Engadget, насправді це вигідна пропозиція, адже вебінар для 10 000 людей коштує  $9 000, тобто майже долар на людину.