Neuralink опублікувала звіт у своєму блозі про успіхи другого пацієнта, якому нещодавно імплантували чип у мозок. Він покращив свої навички у грі Counter-Strike 2 та почав працювати з програмою для 3D-моделювання.

Що відомо про другого пацієнта?

Пацієнта звуть Алекс, до травми хребта він працював автомеханіком, ремонтуючи та модифікуючи різні типи транспортних засобів.

Зазначається, що операція пройшла успішно і наступного дня його виписали без будь-яких ускладнень.

Після підключення чипа до комп'ютера Алексу знадобилося менш як п'ять хвилин, щоб навчитися керувати курсором силою думки.

За кілька годин він зміг виконувати завдання в Webgrid швидше і точніше ніж з будь-якою іншою технологією, але якою саме — у Neuralink не уточнюють. Гру під назвою Webgrid у Neuralink використовують, щоб перевірити, наскільки точно може пацієнт керувати комп’ютером.

Він, як і перший учасник, побив попередній рекорд з управління курсором через мозковий-комп'ютер. Однак конкретних даних не наводять.

На другий день Алекс вперше спробував програмне забезпечення Fusion 360 для CAD-моделювання і зміг розробити спеціальне кріплення для свого зарядного пристрою Neuralink, який потім був надрукований на 3D-принтері та інтегрований у його налаштування.

Алекс також любить грати в шутери, які зазвичай вимагають використання багатьох елементів управління.

Раніше він грав у ці ігри за допомогою допоміжного пристрою, який називається Quadstick — ротовий джойстик з датчиками тиску вдиху/видиху та датчиком положення губ для клікання. Однак головним обмеженням контролера є те, що він не дає змоги рухатися і прицілюватися одночасно.

Це вдалось виправити завдяки поєднанню Neuralink з Quadstick, що відкрило більш інтуїтивний ігровий досвід.

Першим учасником клінічних випробувань був 30-річний американець Нолан Арбо, якому вживили чип на початку 2024 року.

Через декілька тижнів деякі нитки з електродами, розміщені в тканині мозку пацієнта, почали виходити з неї. Це призвело до порушення роботи пристрою.

Neuralink заявила, що подолало цю проблему завдяки серії програмних виправлень програмного забезпечення

Він вже може грати у відеоігри, користуватися інтернетом, робити публікації в соцмережах і керувати курсором на ноутбуці за допомогою думки.