В Україні стартує UA Global: Etsy Start, який допоможе підприємцям запустити або збільшити продажі на маркетплейсі товарів ручної роботи Etsy. 

Зареєструватися можна до 1 жовтня за посиланням.

AIN розпитав TechBureau, співорганізатора програми, як бізнесам підготуватися до конкурсу.

Програма підійде як для початківців, так і більш досвідчених компаній, що хоче спробувати експортні продажі через Etsy. 500 учасників відбиратимуть за такими критеріями:

  • фізичні товари, вироби ручної роботи;
  • виробництво обов’язково має бути в Україні, бо зараз особливо важливо створювати робочі місця в нашій країні;
  • легальний статус бізнесу – або наявна реєстрація ФОП/ТОВ, або готовність зареєструватись за перші 2 тижні участі у проєкті;
  • бренди, які ще не представлені на Etsy, або зареєструвались з жовтня 2023 року.

На що звернути увагу при подачі?


«Попереду 2 місяці лекцій та роботи з менторами, важливо зважити свої можливості по часу, та готовність активно працювати цей період. Нас цікавлять амбітні підприємці, навіть якщо вони нещодавно розпочали свій бізнес-шлях», — говорить директорка TechBureau Ганна Зенн у коментарі AIN.

Окрім того, програма розрахована на офіційно зареєстровані бізнеси, що працюють та сплачують податки в Україні. Хто не має реєстрації — має це зробити протягом перших двох тижнів програми. 

«Без цього ми не зможемо надати стипендію, та бізнес без офіційного статусу в цілому має дуже обмежений доступ до грантових можливостей», — додає Зенн.

Як обирають переможців?


Відбір відбуватиметься у два етапи. Спочатку організатори використовують розумний фільтр автоматично формує рейтинг ТОП-500. Після цього відбувається експертна перевірка переліку.

«Наші попередні тести показують, що технологія дозволяє коректно та неупереджено провести такий відбір та мінімізувати фактор людських помилок в обробці великого об’єму даних», — пояснює директорка TechBureau.

Організатори додають, на Etsy за минулий рік зареєструвалися понад 14 тисяч нових українських магазинів. Ця платформа проста для початківців, які хочуть запустити продажі за кордон. А місія ініціативи першочергово підтримати мікро-, малий та середній український бізнес у міжнародному розширенні.

Учасники проєкту отримають стипендії у розмірі  $1000, сертифікати на $100 від Etsy для просування товарів на платформі, а також промокоди від Укрпошти на логістичні послуги.

Читайте також: Мільйон на власну справу, перекваліфікація для жінок та зелені стартапи — можливості тижня