В Україні стартує UA Global: Etsy Start, який допоможе підприємцям запустити або збільшити продажі на маркетплейсі товарів ручної роботи Etsy.
Зареєструватися можна до 1 жовтня за посиланням.
AIN розпитав TechBureau, співорганізатора програми, як бізнесам підготуватися до конкурсу.
Програма підійде як для початківців, так і більш досвідчених компаній, що хоче спробувати експортні продажі через Etsy. 500 учасників відбиратимуть за такими критеріями:
- фізичні товари, вироби ручної роботи;
- виробництво обов’язково має бути в Україні, бо зараз особливо важливо створювати робочі місця в нашій країні;
- легальний статус бізнесу – або наявна реєстрація ФОП/ТОВ, або готовність зареєструватись за перші 2 тижні участі у проєкті;
- бренди, які ще не представлені на Etsy, або зареєструвались з жовтня 2023 року.
На що звернути увагу при подачі?
«Попереду 2 місяці лекцій та роботи з менторами, важливо зважити свої можливості по часу, та готовність активно працювати цей період. Нас цікавлять амбітні підприємці, навіть якщо вони нещодавно розпочали свій бізнес-шлях», — говорить директорка TechBureau Ганна Зенн у коментарі AIN.
Окрім того, програма розрахована на офіційно зареєстровані бізнеси, що працюють та сплачують податки в Україні. Хто не має реєстрації — має це зробити протягом перших двох тижнів програми.
«Без цього ми не зможемо надати стипендію, та бізнес без офіційного статусу в цілому має дуже обмежений доступ до грантових можливостей», — додає Зенн.
Як обирають переможців?
Відбір відбуватиметься у два етапи. Спочатку організатори використовують розумний фільтр автоматично формує рейтинг ТОП-500. Після цього відбувається експертна перевірка переліку.
«Наші попередні тести показують, що технологія дозволяє коректно та неупереджено провести такий відбір та мінімізувати фактор людських помилок в обробці великого об’єму даних», — пояснює директорка TechBureau.
Організатори додають, на Etsy за минулий рік зареєструвалися понад 14 тисяч нових українських магазинів. Ця платформа проста для початківців, які хочуть запустити продажі за кордон. А місія ініціативи першочергово підтримати мікро-, малий та середній український бізнес у міжнародному розширенні.
Учасники проєкту отримають стипендії у розмірі $1000, сертифікати на $100 від Etsy для просування товарів на платформі, а також промокоди від Укрпошти на логістичні послуги.
Читайте також: Мільйон на власну справу, перекваліфікація для жінок та зелені стартапи — можливості тижня