Здавалося б, парфумерія не належить до товарів першої необхідності під час війни. Втім, Allure Parfum уже майже десятиліття створює українські парфуми. Компанія розвивається і стверджує, що інтерес покупців до зроблених в Україні парфумів лише зростає. AIN поспілкувався зі співзасновницею компанії Оленою Штефан про розвиток бренду, її плани, а також про те, як вдало податися на державний грант для підприємців.

Від парфумів до служби в ЗСУ

У 2015 році Влад Штефан заснував компанію Allure Parfum. Основним напрямом діяльності тоді було виробництво та оптові продажі парфумерії. Але у 2022 році на чолі компанії стала дружина Влада — Олена Штефан, адже чоловік долучився до лав захисників держави. 

Нині він уже два роки служить у Силах спеціальних операцій Збройних сил України.

Фото з особистого архіву Олени Штефан, зроблене під час ротації чоловіка

А компанія під керівництвом Олени успішно продовжує роботу. Якщо в 2015 Allure запускали лише з парфумами, які певний час розливали навіть у пластик, то зараз в асортименті власні повнорозмірні та тревел аромати, соєві свічки та подарункові набори. А в 2023 році в команді представили ще й лінійку з 5 нішевих ароматів. А зараз їх уже 13.

Грант на розвиток бізнесу

Вагому роль у розвитку Allure Parfum зіграв грант «Власна справа» — він дозволив оновити обладнання та придбати нові витратні матеріали.

Олена та її команда отримали грант «Власна справа» на 250 тисяч гривень із першої спроби у грудні 2023. Допомогла в цьому ретельна підготовка: вони чітко і зрозуміло представили бізнес-план, а також довели, що ідея має потенціал.

«Грантові кошти ми витратили на придбання сучасного обладнання для розливу та закупорки парфумів, що дозволило нам збільшити продуктивність. Крім того, ми змогли розширити асортимент, придбавши достатню кількість необхідної сировини. Це також дозволило нам створити нові робочі місця: наразі я працевлаштувала 3 менеджерів.»

Грант витратили таким чином: 

  • 102,8 тис. грн на обладнання та меблі (зокрема дозатор для розливу парфумерії та автомат для закупорювання ємностей);
  • 125 тис. грн на сировину та матеріали (масла для виробництва, флакони, розпилювачі, тощо);
  • 22,2 тис. грн на консультації з просування в соціальних мережах і найм менеджерів.

Того ж року Allure Parfum запустили новий сайт і нову сторінку в Instagram — усе для підготовки до нової колекції парфумів, під створення якої планували отримати грант.

Про перспективи українських парфумів

Олена Штефан запевняє, що українська парфумерія має значний потенціал. Вона може бути конкурентною на ринку завдяки поєднанню високої якості та доступної ціни.

«Наші парфуми часто отримують відгуки, що їхній аромат залишається навіть після прання речей, що свідчить про стійкість і якість, яка не поступається, а іноді й перевершує відомі світові бренди», — каже засновниця бренду.


Олена Штефан, фото з Instagram

Нині концепція бренду — створювати аромати, що відображають стиль життя. І хоча влітку найпопулярнішими є парфуми з нотами бергамоту, зеленого чаю та смородини, утім, вважає засновниця компанії, парфуми — це не про сезон і гендер.

«Парфуми — це єдиний елемент гардероба, який точно не обманює. Ми можемо одягнути одяг, який створить певне враження, але ніколи не будемо носити аромат, який викликає дискомфорт.»

У березні 2024 року року запустили сервіс апсайклінгу — пляшечки з-під парфумів повторно наповнюють тим же ароматом зі знижкою в середньому 30% і доставляють безкоштовно. Олена Штефан розповідає, що це зробили за запитом від постійних клієнтів.


Фото надане Allure Parfum для AIN

А серед найближчих планів компанії — зробити ребрендинг та обрати для компанії нову назву, розповіла ексклюзивно для AIN Олена Штефан. І, звісно, розширювати асортимент, щоб кожен міг обрати свій улюблений аромат. 

«Ми також плануємо активно брати участь у виставках і заходах, щоб популяризувати українську парфумерію і показати, що наші продукти можуть конкурувати з найкращими світовими брендами. Крім того, хочемо залучати більше талановитих людей до нашої команди та продовжувати працювати над створенням ароматів, які стануть відображенням стилю життя кожного українця», — підсумувала засновниця Allure Parfum.

Читайте також: Як вирости з 4 до 300 смаків чаю: історія мережі TEAHOUSE та їхньої франшизи