Сьогодні далеко не кожен бізнес може дозволити собі сформувати повноцінну інхаус-команду з диджитал-маркетингу. В Україні все ще є запит на маркетологів з розряду «людина-оркестр», у задачі якого може входити абсолютно все, що стосується реклами: як зовнішньої, так і в інтернеті. В таких випадках гарною альтернативою може стати досвідчений підрядник, який закриватиме той чи інший напрямок просування.
У матеріалі Ланет CLICK — агенція, яка вже понад 6 років працює з інтернет-рекламою ділиться порадами для ефективної співпраці підрядника та клієнта.
Фото: Ланет CLICK
Чітке ТЗ — досягнуті цілі
Зрозуміло сформульовані цілі та очікування в технічному завданні чи брифі — це перший фактор, який впливає на ефективність співпраці з агенцією. Наприклад, зростання продажів, покращення видимості в пошукових системах або залучення нових клієнтів через соціальні мережі. Чіткі й вимірювані цілі допоможуть підряднику краще зрозуміти потреби вашого бізнесу, створити більш ефективну стратегію та підібрати оптимальні інструменти для її реалізації.
Будьте на зв'язку
Регулярна і відкрита комунікація із залученими фахівцями — ключ до успіху. Обидві сторони мають бути зацікавлені у встановленні графіку звітних зустрічей та налагодженні стабільної системи співпраці. А також щоб обговорювати результати, прогрес і коригувати стратегію. Це дозволить вчасно реагувати на зміни в кампаніях і разом з агентством вдосконалювати процеси. Окрім цього, намагайтеся швидко надавати зворотний зв'язок на запропоновані креативи та стратегії, щоб уникнути затримок під час запуску рекламних кампаній.
Актуальна інформація та матеріали
Агенції важливо розуміти, як працює ваш бізнес, щоб створити релевантну маркетингову стратегію. Поділіться даними про вашу цільову аудиторію, конкурентів, продукти чи послуги: чим більше агентство знатиме, тим точніше зможе налаштувати кампанії під ваші реальні потреби. Також не забувайте надавати найновішу інформацію про продукти, актуальні промоматеріали та новини. Тільки так фахівці агенції зможуть підготувати сучасний та дієвий контент для просування на різних майданчиках.
Довіряй та перевіряй
Ці два пункти — це аксіома, коли йдеться про плідну співпрацю. Диджитал-фахівці мають досвід і знання, які допоможуть досягти ліпших результатів. Довіряйте їхнім рішенням і рекомендаціям, оскільки вони знають, як працюють різні платформи та інструменти. Якщо у вас є сумніви, обговорюйте їх відкрито, але враховуйте аргументи фахівців. Щодо контролю підрядника: важливо регулярно отримувати від агентства звіти, де буде видно основні показники ефективності кампаній, а також детальну інформацію з аналітичними даними і рекомендаціями. Це дозволить вам контролювати процес і вчасно коригувати стратегію.
Співпраця з диджитал-агенцією може стати потужним інструментом для зростання бізнесу, якщо вона побудована на довірі, відкритій комунікації та спільних цілях. Головне — знайти фахівців, з якими буде комфортно та плідно працювати.
Українська digital-агенція Ланет CLICK надає комплексні послуги в галузі інтернет-маркетингу. За останній рік команда активно розвивалась та отримала визнання в ключових рейтингах галузі в Україні. Серед них 6 місце у категорії SMM рейтингу IAB 2023, 15 позицію серед digital-агенцій України 2023 та 9 позицію серед SMM-команд України 2023 на ІТ Рейтингу, а також Ланет CLICK підтвердив статус офіційного Meta Business Partner.