Соцмережа Ілона Маска Х оновила політику конфіденційності, тепер вона дозволяє стороннім компаніям навчати свої ШІ-моделі на даних X, якщо тільки користувачі не відмовляться. Це помітили в TechCrunch.

У третьому розділі оновленої політики під назвою «Обмін інформацією» X додали параграф, у якому розписується: як можуть використовуватися дані користувачів соцмережі і як від цього відмовитися:

«Сторонні партнери. Залежно від ваших налаштувань або якщо ви вирішите поділитися своїми даними, ми можемо надавати або розкривати вашу інформацію третім особам. Якщо ви не відмовитесь, у деяких випадках отримувачі інформації можуть використовувати її для власних незалежних цілей, окрім тих, що зазначені в Політиці конфіденційності X, включаючи, наприклад, для навчання своїх моделей штучного інтелекту, як генеративних, так і інших».

З одного боку Х дає посилання на сторінку налаштувань. Але з іншого — не пояснює, як відмовитися від того, щоб інші компанії не навчалися на ваших даних. Зараз у налаштуваннях можна тільки ввімкнути чи вимкнути обмін даними з Grok від xAI та іншими «діловими партнерами».

Але під «діловими партнерами» мається на увазі компанії, з якими X може співпрацювати для «запуску та вдосконалення своїх продуктів», а не інші постачальники ШІ. У TechCrunch сподіваються, що опцію відмови встигнуть додати до того, коли нова політика набуде чинності. Тобто до 15 листопада.

  • Нагадаємо, Х використовує дописи користувачів для навчання ШІ-моделі Grok, яку розробив стартап мільярдера — xAI. Спочатку це помітили користувачі соцмережі, знайшовши повідомлення про це глибоко у вкладці «Налаштування». Це призвело до розслідування з боку провідного регулятора ЄС у сфері конфіденційності.
  • Нове доповнення до політики означає, що X, як Reddit та інші медіаорганізації, розглядає можливість ліцензування даних компаніям-дослідникам ШІ як потенційний новий потік доходів.
  • Таке рішення вони ухвалили після того, як рекламодавці відмовилися від розміщення реклами на Х — Маск відлякав їх своїми часто скандальними заявами. Торік з Х пішли Apple, Disney та інші гіганти через розміщений на його сторінці антисемітський коментар. Загалом X зіткнулася зі значним падінням доходів від реклами через твіти Маска.