Асоціація малих незалежних пивоварів Британії (SIBA) відмовляється від поняття «крафт» в комунікації.
Члени асоціації звинувачують великі корпорації, які остаточно «замилили» око споживачу і маркують усі продукти як «крафтові».
«Кампанія Indie Beer має на меті зробити знак Indie Beer впізнаваним стандартом для високоякісного крафтового та бочкового пива, звареного по всьому Сполученому Королівству справді незалежними пивоварнями», — пишуть у команді.
За даними YouGov, 75% опитаних вважають, що споживачів вводять в оману. Вони купують пиво з колись незалежних крафтових броварень, таких як Beavertown, Camden і Fullers, які зараз належать глобальним пивним гігантам Heineken, Budweiser і Asahi відповідно.
«Люди хочуть підтримати невеликі незалежні компанії, але, купуючи це пиво, вони фактично витрачають свої гроші на глобальних пивних гігантів». Енді Слі, виконавчий директор SIBA.
Фото: Brolly Brewing, Hackney Church Brew Co, Milton Brewery
До кампанії вже долучилися двісті пивоварень-членів SIBA. Її також підтримали організації Campaign for Real Ale (CAMRA), Британський інститут корчмарів (Bii) та Незалежні сімейні пивовари Британії (IFBB).
«Цікаво, як поняття, яке так ніколи і не мало чіткого визначення, втрачає його ще більше. Наразі я перекладаю неспішно книжку про крафт Піта Брауна, мені дуже імпонують його розлогі міркування про суть і значення цього явища, і чи важливе слово, яким ми його називаємо», — коментує пивна сомельє та дослідниця пива Лана Світанкова.
Читайте також: Актор Том Голланд створив власний бренд безалкогольного пива — продажі уже стартували