Продюсерська компанія фільму «Той, що біжить по лезу 2049» Alcon Entertainment подала до суду на Tesla, Ілона Маска та Warner Bros через порушення авторських прав. Вони стверджують, що під час презентації роботаксі Tesla без дозволу показувала згенеровані штучним інтелектом світлини за мотивами фільму, пише Hollywood Reporter.

Йдеться, що Маск та його компанія незаконно привласнили бренд фільму, коли рекламували роботаксі під час події We, Robot на території студії Warner.

Тоді він піднявся на сцену в Cybercab і показав зображення чоловічої фігури в тренчі, яка оглядає покинуті руїни міста в туманному помаранчевому світлі. А у верхньому лівому куті читається напис «Not This».

Alcon Entertainment стверджує, що це зображення «явно призначене для візуального сприйняття» як справжній кадр із фільму «Той, що біжить по лезу 2049», де герой Раяна Ґослінґа досліджує зруйнований Лас-Вегас. Також на сцені Ілон прямо посилався на фантастичну епопею Дені Вільнева.

Компанія-продюсер пише в позові, що Маск до цього просив дозвіл використати кадри з фільму для презентації Tesla. І коли Alcon не погодилася, Tesla за вказівкою свого гендиректора взяла ці кадри як референс для штучного інтелекту, який згенерував подібні зображення.

Йдеться, що Alcon Entertainment не хоче, щоб ця культова стрічка асоціювалася з Маском і Tesla через його «екстремальні політичні та соціальні погляди».

У позові пропонується відшкодувати невизначену суму збитків, а також заборонити Tesla надалі поширювати такі рекламні матеріали.


Нагадаємо, презентація We, Robot відбулася 10 жовтня. Після десяти років обіцянок щодо безпілотних транспортних засобів Маск нарешті продемонстрував концепцію роботаксі. Головною подією став показ Cybercab — двомісний автомобіль без керма чи педалей. Він трохи схожий на менший варіант Cybertruck з округлішими краями.