Українсько-нідерландський стартап Tur.ai залучив $1,45 млн інвестицій у межах seed-раунду фінансування. Головним інвестором виступив чеський фонд Presto Tech Horizons, який вклав $1,2 млн. Про це AIN повідомив сам фонд.
Отримані кошти підуть на розвиток продукту, покращення підтримки клієнтів та розвиток партнерської моделі дистрибуції, готуючи компанію до глобальної експансії.
Tur.ai пропонує платформу для автоматизації бізнес-процесів (RPA) за допомогою ШІ, яка дозволяє компаніям самостійно автоматизувати складні робочі процеси без залучення IT-фахівців.
Платформа може автоматизувати не лише внутрішні бізнес-операції, але й процеси, що залучають клієнтів та партнерів — і робити це в режимі реального часу. Це рішення, за оцінкою самого стартапу, має допомогти зекономити понад 700 000 годин на рік, знижуючи людське залучення до обслуговування клієнтів на 50%, підвищуючи швидкість та ефективність роботи.
Tur.ai має офіси в Нідерландах та Україні. Співзасновники – CEO Євген Мясушкін та CTO Павло Кожокар. Наразі у стартапі налічується ще сім членів команди.
Серед їхніх клієнтів — українська енергетична компанія ДТЕК.
Потенціал ринку
Загальний обсяг ринку автоматизації процесів на основі штучного інтелекту у сфері обслуговування клієнтів оцінюється в $400 млрд.
Попит на ефективність, зниження витрат та підвищення рівня задоволеності клієнтів стимулює стрімке зростання цього ринку.
За даними консалтингової фірми McKinsey & Company, великі підприємства, зокрема в ритейлі, активно впроваджують ШІ-автоматизацію, щоб залишатися конкурентоспроможними.
Ринок Serviceable Available Market (SAM), орієнтований на великих роздрібних торговців у США та ЄС з річним доходом понад $500 млн, оцінюється у $60 млрд.