Марія Маслій продає бренд Marsala за 10 років після створення. Про це підприємиця написала у своїх соцмережах.

«Це давнє рішення, ще до повномасштабного вторгнення. Створюючи бренд майже 10 років тому, я мала в голові, що одного дня можу захотіти продати бізнес. Саме тому ніколи не будувала бренд навколо себе. Бренд завжди був відомішим за мене», — коментує Марія Маслій у коментарі AIN.

У створення бренду Marsala Марія Маслій на початку вклала $4000. За 10 років бізнес вийшов на кілька сотень тисяч щорічного оберту без додаткових інвестицій. Тепер бізнес продають клієнтці бренду, яка згодом сама про себе заявить. 


Фото: Marsala

Марія Маслій розповідає, важливим для неї у створенні бізнесу було обʼєднати усіх навколо спільних цінностей, а регулярні співпраці стали основою ДНК бренду.

«Мене завжди надихало, як жінки дивляться на себе іншими очима, вдягаючи наші туфлі. Війна дала взуттю ще більше змісту. У травні 2022 року я дізналася, як чоботи, що передали волонтерам, рятували від холоду під час окупації в Київській області. Тоді я зрозуміла, що ми маємо робити військове взуття», — говорить засновниця бренду. 

Найбільше підприємиця пишається колоборацією з Фондом Олени Пінчук. Тоді бренд випустиву сумку зі словами Юрія Іздрика «Якби ти знала, яка ти гарна, коли в собі не маєш страху». 

Засновниця бренду розповідає, що відчуває потребу у різних художніх проявах. Зараз Марія Маслій займається дизайном інтерʼєрів та мистецтвом. Не хоче обмежуватися лише взуттям.

«Цей період для мене — розкіш мати час на дослідження та пошук, якого в мене ніколи не було. Виявилось, що мати вибір складніше, аніж бігти нон-стоп вже обраним шляхом», — підсумовує засновниця бренду Marsala. 

Читайте також: Харківський парфумерний бренд Bibliotheque de Parfum відкриє бутик у Канаді